Οι κύριες λειτουργίες στη σχέση εκπαιδευτικού και εφήβων μαθητών

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Charlot, B. (1999). Η Σχέση με τη γνώση, μτφρ. Μ. Καραχάλιος & Ε. Λινάρδου Καραχάλιου. Αθήνα :Μεταίχμιο

Cifali, M. & Imbert, F. (2005). Ο Freud και η Παιδαγωγική, μτφρ. Β.Παύλο. Αθήνα: Τυπωθήτω.

Dewey, J. (1938, 1980). Εμπειρία και Εκπαίδευση, μτφρ. Λ. Πολενάκης. Αθήνα: Γλάρος

Doll, B., Zucker, S. & Brehm, K. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα, μτφρ. Ε. Θεοχαράκη. Αθήνα:Τυπωθήτω- Γιώργος Δάρδανος

Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. (2010). «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός: Αιτίες, Επιπτώσεις, Αντιμετώπιση. Απαντήσεις στα Ερωτήματα των Εκπαιδευτικών», www.epsype.gr

Δικαίου, Ε., Ηλιόπουλος Β. & Τασάκου Τ. (2009). Μίλα Μη Φοβάσαι. Τρεις ιστορίες για τη βία στο σχολείο. Αθήνα:Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.

Ferry, G. (1995). To συγκινησιακό ή το ορθολογικό στο Μ. Postic, Η Μορφωτική Σχέση, μτφρ.Δ. Τουλουπής. Αθήνα:GUTENBERG

Klein, M. & Riviere, J. (2008). Η αγάπη και το μίσος. Η ανάγκη της επανόρθωσης, μτφρ. Ευάγγ. Γράψας. Αθήνα: Κονιδάρη.

Κορντιέ, Α. (1995). Κουμπούρες δεν υπάρχουν. Ψυχανάλυση και σχολική αποτυχία, μτφρ. Α. Αλεξιάδη. Αθήνα: Ολκός.

La Planche, J. & Pontalis, J-B.(1986). Λεξιλόγιο της ψυχανάλυσης, μτφρ. B. Kαψαμπέλης, Λ. Χαλκούση, Α. Σκούλικα & Π. Αλούπης. Αθήνα: Κέδρος

Μοκό, Ζ. (1997). Ψυχανάλυση και εκπαίδευση, μτφρ. Ν. Παπαγιάννη. Αθήνα: Καστανιώτη.

Σάλτζμπεργκερ-Ουίντενμπεργκ, Ι., Χένρι, Τ. & Όσμπορν Ε. (1996). Η συναισθηματική εμπειρία της μάθησης και της διδασκαλίας, μτφρ. Ε. Τζελέπογλου. Αθήνα: Καστανιώτη

Σιδέρης, N. (2009). Τα παιδιά δεν θέλουν ψυχολόγο. Γονείς θέλουν! Αθήνα: Μεταίχμιο

Στεφανάτος, Γ. (Επιμ) (2013). Ψυχανάλυση και εφηβεία. Κλινικά και θεωρητικά ορόσημα. Αθήνα: Εστία

Tassies, J.(2010). Μου έκλεψαν το όνομά μου. Αθήνα : Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, «Αποτύπωση καλών πρακτικών σχολικών μονάδων Δ.Ε. για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και επιθετικότητας μεταξύ μαθητών», εγκύκλιος Γ2/18890/14.2.2011, www.minedu.gov.gr,http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/egkyklios_prolhpsh_antimetwpish__biasepithetikothmathhtwn_110214.pdf/egkyklios_prolhpsh_antimetwpish__biasepithetikothmathhtwn_110214.pdf

Winnicott, D.W., (2003). Διαδικασίες ωρίμανσης και διευκολυντικό περιβάλλον. Μελέτες για τη θεωρία της συναισθηματικής ανάπτυξης, μτφρ. Θ. Χατζόπουλος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα