Ίχνος Πλοήγησης
Σεμινάρια εξ αποστάσεως επιμόρφωσης
Σεμινάρια εξ αποστάσεως επιμόρφωσης
Δράση: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας
Υποδράση 4.2.: Εξ αποστάσεως επιμόρφωση
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ (συγχρονικά) |
|||||
|
|
|
|||
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ & ΘΡΑΚΗ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
7 Μαρτίου έως 21 Μαρτίου 2012 |
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Μετασχηματισμός δυσλειτουργικών καταστάσεων στη σχολική τάξη (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
15 Φεβρουαρίου έως 5 Μαρτίου 2012 |
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην αναγνώριση μιας δυσλειτουργικής κατάστασης σε σχολική τάξη (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
18 Μαΐου – 20 Ιουνίου 2011 Πρόσκληση |
Δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος μάθησης σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
ΘΕΣΣΑΛΙΑ |
|||||
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Υλικό |
|||
14 έως 28 Μαΐου 2013 | Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Πρακτικές στη Διαπολιτισμική Τάξη (Β' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
11 έως 28 Απριλίου 2013 | Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Φανερά προβλήματα και κρυμμένες λύσεις στο σχολείο (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
9 Μαρτίου έως 23 Μαρτίου 2012 |
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική:Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε μαθητές των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων: Αλλοδαποί και Παλιννοστούντες: Η σημασία της εκπαίδευσης και ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε Αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
17 Φεβρουαρίου έως 7 Μαρτίου 2012 |
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική:Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε μαθητές των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων: Αλλοδαποί και Παλιννοστούντες: Βασικοί όροι της εκπαίδευσης μαθητών των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων και τα βασικά χαρακτηριστικά τους (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
2 Μαρτίου έως 16 Μαρτίου 2012 |
Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολυπολιτισμικές τάξεις:Μέθοδοι, τεχνικές και σχεδιασμός μαθημάτων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην ελληνική ως δεύτερη γλώσσα (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
10 Φεβρουαρίου έως 1 Μαρτίου 2012 |
Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Βασικές έννοιες και αρχές της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
ΗΠΕΙΡΟΣ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
23 Απριλίου έως 21 Μαΐου 2013 | 'Αποτελεσματικότητα και αυτοαξιολόγηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Μετά την αυτοαξιολόγηση «τι»; Αξιοποιώντας τα αποτελέσματα της αυτοαξιολόγησης για τη βελτίωση του σχολείου (Β' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
1 έως 16 Απριλίου 2013 | 'Αποτελεσματικότητα’ και αυτοαξιολόγηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Πόσο «αποτελεσματικό» είναι το σχολείο μας; Ερωτήματα, διαδικασίες, εργαλεία (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
20 Μαρτίου - 6 Απριλίου 2012 | Διαπολιτισμική επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο (Β΄ Θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
28 Φεβρουαρίου 2012 – 19 Μαρτίου 2012 | Διαπολιτισμική επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
23 Ιανουαρίου 2012 έως 6 Φεβρουαρίου 2012 |
Προωθώντας την τάξη της διαφορετικότητας: Δεξιότητες και τεχνικές διαχείρισης προβλημάτων στην τάξη. Ανάδειξη κατάλληλων πρακτικών δεξιοτήτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
19 Δεκεμβρίου 2011 έως 6 Φεβρουαρίου 2012 |
Προωθώντας την τάξη της διαφορετικότητας: Δεξιότητες και τεχνικές διαχείρισης προβλημάτων στην τάξη. Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς γηγενών και αλλοδαπών μαθητών (Α΄ Θεματικός κύκλος)Κοινωνικές Σχέσεις των Παιδιών σε Πολυπολιτισμική Τάξη: |
|
|||
ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
13 Φεβρουαρίου έως 24 Φεβρουαρίου 2012 |
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Μαθητές με κοινωνικό-συναισθηματικές, συμπεριφορικές και μαθησιακές δυσκολίες. Μια ψυχοκοινωνική ενταξιακή προσέγγιση (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
23 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση |
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στο πλαίσιο της τάξης του σχολείου (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
17 έως 31 Ιανουαρίου 2013 | Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
12 Δεκεμβρίου 2012 έως 10 Ιανουαρίου 2013 | Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Το ψυχολογικό κλίμα της πολυπολιτισμικής τάξης (Α΄Θεματικός Κύκλος) | ||||
14 – 29 Ιουνίου 2012 |
Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά:Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Προγράμματα Σπουδών βάσει των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
Πρόγραμμα |
|||
24 Μαΐου – 13 Ιουνίου 2012 | Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά:Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Η Παιδαγωγική της ειρήνης στη διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
6 – 20 Μαρτίου 2012 | Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσαςσε πολυπολιτισμικές τάξεις: Διδακτικές προσεγγίσεις σε πολυπολιτισμικές τάξεις (Β΄ Θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
14 Φεβρουαρίου – 4 Μαρτίου 2012 |
Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσαςσε πολυπολιτισμικές τάξεις: Η εκμάθηση μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
17 έως 31 Ιανουαρίου 2013 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων. Προβλήματα παραβατικότητας και θυματοποίησης στο διαπολιτισμικό σχολείο (Β΄ Θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
13 Δεκεμβρίου 2012 έως 10 Ιανουαρίου 2013 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων. Τα δικαιώματα των παιδιών και οι παραβιάσεις τους (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
1 Φεβρουαρίου έως 15 Φεβρουαρίου 2012 |
Η σχέση έφηβων μαθητών και εκπαιδευτικώνστο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Διαχείριση προβλημάτων των έφηβων μαθητών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
11 Ιανουαρίου έως 30 Ιανουαρίου 2012 |
Η σχέση έφηβων μαθητών και εκπαιδευτικώνστο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Προσεγγίζοντας και κατανοώντας τον έφηβο μαθητή στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
ΚΡΗΤΗ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
4 – 19 Μαΐου 2012 | Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη, διαταραχές αγωγής και η αντιμετώπιση τους (Β΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
30 Μαρτίου – 2 Μαΐου 2012 | Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Βασικά εξελικτικά στοιχεία μαθητών, θεωρίες μάθησης, εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
2 - 15 Μαΐου 2012 | Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Αντιμετώπιση προβλημάτων και διαχείριση της ετερότητας στην τάξη (Β΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
30 Μαρτίου – 28 Απριλίου 2012 | Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Τα προβλήματα στην τάξη και οι «προκλήσεις» της ετερότητας (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
17 Μαΐου – 1 Ιουνίου 2012 | Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξη με έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα: Τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης που εμφανίζουν οι μαθητές στο σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
30 Μαρτίου – 15 Μαΐου 2012 | Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξη με έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα: Στερεότυπα και προκαταλήψεις στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Είδη προβλημάτων και διαταρακτικών συμπεριφορών στο πλαίσιο του σχολείου (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
3 - 18 Μαΐου 2012 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες:Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Προβλήματα θυματοποίησης και παραβατικότητας και στο διαπολιτισμικό σχολείο | ||||
30 Μαρτίου – 1 Μαΐου 2012 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες:Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Καταστάσεις και προβλήματα της ετερότητας στο σύγχρονο σχολείο(Α΄ Θεματικός κύκλος)2 - 18 Μαΐου 2012 | ||||
2 - 19 Μαΐου 2012 | Διαχείριση της ετερότητας στη σχολική τάξη και οργάνωση διαπολιτισμικών παρεμβάσεων: Τρόποι διαχείρισης προβλημάτων ετερότητας και οργάνωση διαπολιτισμικών παρεμβάσεων (Β΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012 | Διαχείριση της ετερότητας στη σχολική τάξη και οργάνωση διαπολιτισμικών παρεμβάσεων: Καταστάσεις και προβλήματα της ετερότητας στο σύγχρονο σχολείο (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Αντιμετώπιση προβλημάτων και διαχείριση της ετερότητας στην τάξη (Β' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα-Περιλήψεις | ||||
6 έως 20 Μαρτίου 2013 | Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Τα προβλήματα στην τάξη και οι «προκλήσεις» της ετερότητας (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα-Περιλήψεις | |||
22 Μαρτίου έως 5 Απριλίου 2013 | Μέθοδοι διαχείρισης συμπεριφοράς στις ομάδες και διαπροσωπικές σχέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη, διαταραχές αγωγής και η αντιμετώπιση τους (Β' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα-Περιλήψεις | |||
1 έως 15 Μαρτίου 2013 | Μέθοδοι διαχείρισης συμπεριφοράς στις ομάδες και διαπροσωπικές σχέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Αρχές επικοινωνίας και διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολικό περιβάλλον (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα-Περιλήψεις | |||
3 Φεβρουαρίου έως 17 Φεβρουαρίου 2012 |
Η εκμάθηση και η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε συμβατικές τάξεις και σε υποστηρικτικές δομές: H διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας: βασικές αρχές, στρατηγικές και τεχνικές (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
13 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση |
Η εκμάθηση και η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε συμβατικές τάξεις και σε υποστηρικτικές δομές: Εκμάθηση της ελληνικής: βασικά στοιχεία- Ανίχνευση επιπέδου γλωσσομάθειας (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
24 Ιανουαρίου- 7 Φεβρουαρίου 2012 |
Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξημε έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα: Τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης που εμφανίζουν οι μαθητές στο σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
13 Δεκεμβρίου 2011-22 Ιανουαρίου 2012 |
Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξημε έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα:Στερεότυπα και προκαταλήψεις στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Είδη προβλημάτων και διαταρακτικών συμπεριφορών στο πλαίσιο του σχολείου (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
24 Ιανουαρίου 2012 έως 7 Φεβρουαρίου 2012 |
Διδασκαλία σε ανομοιογενείς τάξεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Τεχνικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας: Παραδείγματα διδακτικών πρακτικών (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
19 Δεκεμβρίου 2011 έως 23 Ιανουαρίου 2012 |
Διδασκαλία σε ανομοιογενείς τάξεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Η συμβολή της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
13 Φεβρουαρίου έως 24 Φεβρουαρίου 2012 |
Μαθητές με κοινωνικό-συναισθηματικές, συμπεριφορικές και μαθησιακές δυσκολίες. Μια ψυχοκοινωνική ενταξιακή προσέγγιση (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
23 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση |
Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στο πλαίσιο της τάξης του σχολείου (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ |
|||||
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Υλικό | |||
15 έως 25 Απριλίου 2013 | Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Διαχείριση προβλημάτων στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Β΄θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
20 Μαρτίου έως 8 Απριλίου 2013 | Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μαθητών- εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
13 έως 27 Μαρτίου 2013 | Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Κοινωνιομετρία και Διαπολιτισμική Παιδαγωγική (Β΄θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
20 Φεβρουαρίου έως 6 Μαρτίου 2013 | Κοινωνικές Σχέσεις στην Πολυπολιτισμική Τάξη: Η δομή και η σημασία των σχέσεων συνομηλίκων στην πολυπολιτισμική τάξη (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
16 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2013 | Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Κοινωνιομετρία και Διαπολιτισμική Παιδαγωγική (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
12 Δεκεμβρίου 2012 έως 15 Ιανουαρίου 2013 | Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: H δομή και η σημασία των σχέσεων συνομηλίκων στην πολυπολιτισμική τάξη (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
4 έως 23 Δεκεμβρίου 2012 | Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Βασικές θεωρητικές αρχές για τη διδασκαλία μιας δεύτερης (Γ2) / ξένης γλώσσας (ΞΓ) (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
8 έως 22 Ιανουαρίου 2013 | Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Διδακτικές προσεγγίσεις για την ελληνική ως Γ2/ΞΓ (Β΄θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
8 έως 22 Ιανουαρίου 2013 | Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Διαχείριση προβλημάτων στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
4 έως 18 Δεκεμβρίου 2012 | Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μαθητών- εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
11 έως 25 Ιανουαρίου 2013 | Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Πρακτικές εφαρμογές της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Β’ Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
4 έως 21 Δεκεμβρίου 2012 | Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Ζητήματα της νέας ελληνικής και της διδακτικής της ως δεύτερης γλώσσας (Α’ Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
18 Ιανουαρίου έως 1 Φεβρουαρίου 2013 | Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς: Διαχείριση και εξάσκηση στην αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη και στο σχολείο (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
3 Δεκεμβρίου 2012 έως 16 Ιανουαρίου 2013 | Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς: Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
7 έως 21 Ιανουαρίου 2013 | Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο και ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας: Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και διαδικασίες αντιμετώπισης (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
3 έως 22 Δεκεμβρίου 2012 | Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο και ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας: Ψυχολογικοί παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
8 έως 22 Ιανουαρίου 2013 | Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Διδακτικές προσεγγίσεις για την ελληνική ως Γ2/ΞΓ (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
4 έως 23 Δεκεμβρίου 2012 | Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Βασικές θεωρητικές αρχές για τη διδασκαλία μιας δεύτερης (Γ2) / ξένης γλώσσας (ΞΓ) (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
13.6.2012-27.6.2012 | Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Πρακτικές εφαρμογές της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
25.5.2012-10.6.2012 | Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Ζητήματα της νέας ελληνικής και της διδακτικής της ως δεύτερης γλώσσας | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
12.6.2012-25.6.2012 | Κοινωνικές Σχέσεις των Παιδιών σε Πολυπολιτισμική Τάξη: Προβληματισμοί και Προτάσεις: Το ζήτημα του ‘διαφορετικού’ στο σχολείο | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
24.5.2012-10.6.2012 | Κοινωνικές Σχέσεις των Παιδιών σε Πολυπολιτισμική Τάξη: Προβληματισμοί και Προτάσεις: Συζητώντας για τις σχέσεις των παιδιών | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
3 – 18 Μαΐου 2012 | Εθνοτική ετερογένεια και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Εκπαιδευτικές πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας | Πρόγραμμα | |||
30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012 | Εθνοτική ετερογένεια και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Ζητήματα ετερογένειας, ταυτότητας και γλώσσας | ||||
7 – 25 Μαΐου 2012 | Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς. Ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης | Πρόγραμμα | |||
5 Απριλίου – 5 Μαΐου 2012 | Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς. Αναγνώριση και κατανόηση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη | ||||
3 – 18 Μαΐου 2012 | Διαχείριση προβλημάτων στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο | Πρόγραμμα | |||
30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012 | Η σχέση μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μαθητών-εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο(Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
3 – 18 Μαΐου 2012 | Η σχέση μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και διαδικασίες αντιμετώπισης (Β΄ Θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
3 – 18 Μαΐου 2012 | Ψυχολογικοί παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος:Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και διαδικασίες αντιμετώπισης | Πρόγραμμα Περίληψη | |||
30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012 | Ψυχολογικοί παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος : Συναισθηματικές πλευρές της μάθησης: βοηθητικές και μη βοηθητικές αλληλεπιδράσεις (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
16 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2012 |
Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά: Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Προγράμματα Σπουδών βάσει των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
12 Δεκεμβρίου 2011 έως 14 Ιανουαρίου 2012 |
Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά: Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Η Παιδαγωγική της ειρήνης στη διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
26 Ιανουαρίου έως 17 Φεβρουαρίου 2012 |
Στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
9 Δεκεμβρίου 2011 έως 24 Ιανουαρίου 2012 |
Το ψυχολογικό κλίμα της πολυπολιτισμικής τάξης (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
16 Ιανουαρίου έως 27 Ιανουαρίου 2012 |
Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Γ2) σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Ευνοϊκές συνθήκες μάθησης σε πολυπολιτισμικές τάξεις (συνεργατικές δομές, στρατηγικές μάθησης, πρακτικές διδασκαλίας γραφής και ανάγνωσης, εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης σε μικτές τάξεις) (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
9 Δεκεμβρίου 2011 έως 14 Ιανουαρίου 2012 |
Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Γ2) σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Η διαδικασία της κατάκτησης μιας δεύτερης γλώσσας σε τάξεις υποδοχής και σε μεικτές τάξεις (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
21 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2011 |
Προγράμματα Σπουδών βάσει των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
31 Οκτωβρίου έως 19 Νοεμβρίου 2011 |
Η Παιδαγωγική της ειρήνης στη διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
18 Μαΐου - 24 Ιουνίου 2011 Πρόσκληση |
Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
6 Μαΐου – 9 Ιουνίου 2011 Πρόσκληση |
Κοινωνικές σχέσεις των παιδιών σε πολυπολιτισμική τάξη: προβληματισμοί και προτάσεις |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
6 Μαΐου – 10 Ιουνίου 2011 |
Διαχείριση ευπάθειας κινήτρων, ακαδημαϊκών προβλημάτων συμπεριφοράς και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
8 Απριλίου – 20 Μαΐου 2011 Πρόσκληση |
Διδασκαλία και μάθηση σε πολυπολιτισμικές τάξεις. Η δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος για την κατάκτηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
1 Απριλίου – 19 Μαΐου 2011 Πρόσκληση |
Θεωρητικές αρχές και διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
ΑΤΤΙΚΗ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
16 έως 30 Μαΐου 2013 | Ο συμμετοχικός ιστός στην εκπαίδευση (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
11 έως 25 Απριλίου 2013 | Ο συμμετοχικός ιστός στην εκπαίδευση (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
29 Μαΐου έως 12 Ιουνίου 2013 | Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Κοινωνιομετρία και Διαπολιτισμική Παιδαγωγική (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
24 Απριλίου έως 22 Μαΐου 2013 | Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Η δομή και η σημασία των σχέσεων συνομηλίκων στην πολυπολιτισμική τάξη (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
26 Μαρτίου έως 11 Απριλίου 2013 | Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: Κατανόηση, αξιολόγηση της γλωσσομάθειας και διδασκαλία. Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Β' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
7 έως 19 Μαρτίου 2013 | Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: Κατανόηση, αξιολόγηση της γλωσσομάθειας και διδασκαλία. Κατάκτηση και αξιολόγηση της γλωσσομάθειας (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
27 Μαρτίου έως 11 Απριλίου 2013 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Προβλήματα θυματοποίησης και παραβατικότητας και στο διαπολιτισμικό σχολείο (Β΄θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
7 έως 21 Μαρτίου 2013 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Τα δικαιώματα των παιδιών και οι παραβιάσεις τους (Α' θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
7 έως 28 Ιανουαρίου 2013 | Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Παιδαγωγικές και διδακτικές παρεμβάσεις (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
5 Δεκεμβρίου έως 22 Δεκεμβρίου 2012 | Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Αναγνώριση και αντιμετώπιση ρατσιστικών συμπεριφορών (Α΄Θεματικός Κύκλος) | ||||
9 έως 23 Ιανουαρίου 2013 |
| Πρόγραμμα | |||
5 Δεκεμβρίου έως 19 Δεκεμβρίου 2012 |
| ||||
11.6.2012-25.6.2012 | Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Η χρήση του διαδικτύου και των ΤΠΕ ως εργαλείων ανάπτυξης διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
21.5.2012-10.6.2012 | Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Αναγνώριση και αντιμετώπιση ρατσιστικών συμπεριφορών σε πολυπολιτισμικές τάξεις | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
30 Απριλίου – 18 Μαΐου 2012 | Εκμάθηση και διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας:Διδακτικές Προσεγγίσεις (Β΄ Θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
30 Μαρτίου – 28 Απριλίου 2012 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Θεωρητικές Αρχές και Διδακτικές Προσεγγίσεις(Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
2 – 18 Μαΐου 2012 | Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Φανερά προβλήματα και κρυμμένες λύσεις στο σχολείο(Β΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012 | Διδασκαλία σε ανομοιογενείς τάξεις: Η αξιοποίηση πρακτικών διαφοροποίησης στη διδασκαλία σε μια πολυπολιτισμική τάξη με χρήση εναλλακτικού υλικού (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
17 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2012 |
Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
17 Ιανουαρίου έως 13 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση |
Κατάκτηση και αξιολόγηση της γλωσσομάθειας (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
14 Φεβρουαρίου έως 28 Φεβρουαρίου 2012 |
Σχεδιασμός διαθεματικών προσεγγίσεων της γνώσης στο πολυπολιτισμικό σχολείο και ανάπτυξη δικτύων διαπολιτισμικής επικοινωνίας (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
17 Ιανουαρίου έως 13 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση |
Ανακαλύπτοντας τον «Άλλον»: Θεωρητικές παραδοχές και οργάνωση δραστηριοτήτων (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
27 Ιανουαρίου 2012 έως 10 Φεβρουαρίου 2012 |
Η χρήση του διαδικτύου και των ΤΠΕ ως εργαλείων ανάπτυξης διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
16 Δεκεμβρίου 2011 έως 25 Ιανουαρίου 2012 |
Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
27 Ιανουαρίου 2012 έως 16 Φεβρουαρίου 2012 |
Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα:Κατανόηση, αξιολόγηση της γλωσσομάθειας και διδασκαλία: Οι δεξιότητες του προφορικού και του γραπτού λόγου (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
26 Ιανουαρίου έως 17 Φεβρουαρίου 2012 | Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
9 Δεκεμβρίου 2011 έως 24 Ιανουαρίου 2012 | Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
16 Δεκεμβρίου 2011 έως 25 Ιανουαρίου 2012 |
Χαρακτηριστικά της κατάκτησης της δεύτερης γλώσσας (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
2 Δεκεμβρίου 2011 έως 16 Δεκεμβρίου 2011 |
Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας: Μορφές, μέθοδοι και μέσα διδασκαλίας (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
11 Νοεμβρίου 2011 έως 1 Δεκεμβρίου 2011 Πρόσκληση |
“Eμείς” και οι “Άλλοι”: Πολυπολιτισμικότητα, Διαπολιτισμικότητα, Ρατσισμός (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
16 Μαΐου - 24 Ιουνίου 2011 Πρόσκληση |
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική: Ενισχύοντας τον εκπαιδευτικό και το «διαφορετικό» μαθητή |
Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
16 Μαΐου - 24 Ιουνίου 2011 Πρόσκληση |
Διδακτικές και παιδαγωγικές παρεμβάσεις για τη διαχείριση προβλημάτων σε πολυπολιτισμικές τάξεις |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ |
|||||
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Υλικό |
|||
20 Μαρτίου - 6 Απριλίου 2012 | Διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο (Β΄ Θεματικός κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
28 Φεβρουαρίου 2012 – 19 Μαρτίου 2012 | Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία (Α΄ Θεματικός κύκλος) | ||||
17 Μαΐου – 21 Ιουνίου 2011 |
Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας: Μεθοδολογικές προσεγγίσεις |
Πρόγραμμα Περιλήψεις |
|||
ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ |
|||||
Ημερομηνία | Τίτλος | Υλικό | |||
28 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2013 | Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη, διαταραχές αγωγής και η αντιμετώπιση τους (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα | |||
10 Δεκεμβρίου 2012 έως 21 Ιανουαρίου 2013 | Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α΄Θεματικός Κύκλος) | ||||
8 Φεβρουαρίου έως 22 Φεβρουαρίου 2012 |
Διαστάσεις της πολυμορφίας της σύγχρονης σχολικής τάξης: Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Καλές πρακτικές διαφοροποίησης της διδασκαλίας (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
18 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2012 |
Διαστάσεις της πολυμορφίας της σύγχρονης σχολικής τάξης: Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Χαρακτηριστικά και αρχές διαχείρισης της πολυμορφίας της σχολικής τάξης (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
||||
24 Ιανουαρίου 2012 έως 7 Φεβρουαρίου 2012 |
Τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης που εμφανίζουν οι μαθητές στο σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
19 Δεκεμβρίου 2011 έως 23 Ιανουαρίου 2012 |
Η συμβολή της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά (Α΄ Θεματικός κύκλος) |
|
|||
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ | |||||
14 έως 28 Ιουνίου 2012 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Προβλήματα θυματοποίησης και παραβατικότητας και στο διαπολιτισμικό σχολείο (Β΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις | |||
25 Μαΐου έως 13 Ιουνίου 2012 | Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων:Τα δικαιώματα των παιδιών και οι παραβιάσεις τους (Α΄Θεματικός Κύκλος) | Πρόγραμμα Περιλήψεις |