Ίχνος Πλοήγησης

Σεμινάρια εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

Σεμινάρια εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

Δράση: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας
Υποδράση 4.2.:  Εξ αποστάσεως επιμόρφωση


ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ (συγχρονικά)

 

 

 

 

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ & ΘΡΑΚΗ

ΗμερομηνίαΤίτλοςΥλικό

7 Μαρτίου έως 21 Μαρτίου 2012

Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Μετασχηματισμός δυσλειτουργικών καταστάσεων στη σχολική τάξη

(Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

15 Φεβρουαρίου έως 5 Μαρτίου 2012

Πρόσκληση

Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην αναγνώριση μιας δυσλειτουργικής κατάστασης σε σχολική τάξη

(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα 

Περιλήψεις

18 Μαΐου – 20 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος μάθησης σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


 ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ημερομηνία

Τίτλος

Υλικό

14 έως 28 Μαΐου 2013
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Πρακτικές στη Διαπολιτισμική Τάξη (Β' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

11 έως 28 Απριλίου 2013
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Φανερά προβλήματα και κρυμμένες λύσεις στο σχολείο  (Α' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

9 Μαρτίου έως 23 Μαρτίου 2012

Διαπολιτισμική Παιδαγωγική:Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε  μαθητές των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων: Αλλοδαποί και Παλιννοστούντες: Η σημασία της εκπαίδευσης και ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε Αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

17 Φεβρουαρίου έως 7 Μαρτίου 2012

Πρόσκληση

Διαπολιτισμική Παιδαγωγική:Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε  μαθητές των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων: Αλλοδαποί και Παλιννοστούντες: Βασικοί όροι της εκπαίδευσης μαθητών των  κοινωνικά ευάλωτων ομάδων και τα βασικά χαρακτηριστικά τους (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις 

2 Μαρτίου έως 16 Μαρτίου 2012

Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολυπολιτισμικές τάξεις:Μέθοδοι, τεχνικές και σχεδιασμός μαθημάτων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην ελληνική ως δεύτερη γλώσσα (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα 

10 Φεβρουαρίου έως 1 Μαρτίου 2012

Πρόσκληση

Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Βασικές έννοιες και αρχές της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


 ΗΠΕΙΡΟΣ

Ημερομηνία

                                                  Τίτλος

          Υλικό 
23 Απριλίου έως 21 Μαΐου 2013

'Αποτελεσματικότητα και αυτοαξιολόγηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Μετά την αυτοαξιολόγηση «τι»; Αξιοποιώντας τα αποτελέσματα της αυτοαξιολόγησης για τη βελτίωση του σχολείου (Β' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

1 έως 16 Απριλίου 2013

'Αποτελεσματικότητα’ και αυτοαξιολόγηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Πόσο «αποτελεσματικό» είναι το σχολείο μας; Ερωτήματα, διαδικασίες, εργαλεία  (Α' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη


20 Μαρτίου - 6 Απριλίου 2012

Διαπολιτισμική επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο  (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

28 Φεβρουαρίου 2012 – 19 Μαρτίου 2012

Πρόσκληση

Διαπολιτισμική επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία  (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

23 Ιανουαρίου 2012 έως 6 Φεβρουαρίου 2012

Προωθώντας την τάξη της διαφορετικότητας: Δεξιότητες και τεχνικές διαχείρισης προβλημάτων στην τάξη. Ανάδειξη κατάλληλων πρακτικών δεξιοτήτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση (Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα



19 Δεκεμβρίου 2011 έως 6 Φεβρουαρίου 2012

Πρόσκληση

Προωθώντας την τάξη της διαφορετικότητας: Δεξιότητες και τεχνικές διαχείρισης προβλημάτων στην τάξη. Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς γηγενών και αλλοδαπών μαθητών (Α΄ Θεματικός κύκλος)Κοινωνικές Σχέσεις των Παιδιών σε Πολυπολιτισμική Τάξη:


Πρόγραμμα




 ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ

ΗμερομηνίαΤίτλοςΥλικό

13 Φεβρουαρίου έως 24 Φεβρουαρίου 2012

Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Μαθητές με κοινωνικό-συναισθηματικές, συμπεριφορικές και μαθησιακές δυσκολίες. Μια ψυχοκοινωνική ενταξιακή προσέγγιση

(Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

23 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση

Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στο πλαίσιο της τάξης του σχολείου

(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

 

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Ημερομηνία ΤίτλοςΥλικό
17 έως 31 Ιανουαρίου 2013Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης (Β΄Θεματικός Κύκλος)
Πρόγραμμα

12 Δεκεμβρίου 2012 έως 10 Ιανουαρίου 2013

Πρόσκληση

Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Το ψυχολογικό κλίμα της πολυπολιτισμικής τάξης (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

14 – 29 Ιουνίου 2012

Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά:Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Προγράμματα Σπουδών βάσει των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα 

24 Μαΐου – 13 Ιουνίου 2012

Πρόσκληση

Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά:Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Η Παιδαγωγική της ειρήνης στη διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

6 – 20 Μαρτίου 2012

Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσαςσε πολυπολιτισμικές τάξεις: Διδακτικές προσεγγίσεις σε πολυπολιτισμικές τάξεις (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

14 Φεβρουαρίου – 4 Μαρτίου 2012

Πρόσκληση

Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσαςσε πολυπολιτισμικές τάξεις: Η εκμάθηση μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

ΗμερομηνίαΤίτλοςΥλικό
17 έως 31 Ιανουαρίου 2013Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων. Προβλήματα παραβατικότητας και θυματοποίησης στο διαπολιτισμικό σχολείο (Β΄ Θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα

13 Δεκεμβρίου 2012 έως 10 Ιανουαρίου 2013

Πρόσκληση

Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων. Τα δικαιώματα των παιδιών και οι παραβιάσεις τους (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

1 Φεβρουαρίου έως 15 Φεβρουαρίου 2012

Η σχέση έφηβων μαθητών και εκπαιδευτικώνστο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Διαχείριση προβλημάτων των έφηβων μαθητών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα



11 Ιανουαρίου έως 30 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Η σχέση έφηβων μαθητών και εκπαιδευτικώνστο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Προσεγγίζοντας και κατανοώντας τον έφηβο μαθητή στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Α΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα

Περιλήψεις


ΚΡΗΤΗ

Ημερομηνία

 Τίτλος

Υλικό  

4 – 19 Μαΐου 2012

Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη, διαταραχές αγωγής και η αντιμετώπιση τους (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 2 Μαΐου 2012

Πρόσκληση

Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Βασικά εξελικτικά στοιχεία μαθητών, θεωρίες μάθησης, εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

2 - 15 Μαΐου 2012
Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Αντιμετώπιση προβλημάτων και διαχείριση της ετερότητας στην τάξη (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 28 Απριλίου 2012
Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Τα προβλήματα στην τάξη και οι «προκλήσεις» της ετερότητας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

17 Μαΐου – 1 Ιουνίου 2012
Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξη με έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα: Τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης που εμφανίζουν οι μαθητές στο σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 15 Μαΐου 2012
Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξη με έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα: Στερεότυπα και προκαταλήψεις στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Είδη προβλημάτων και διαταρακτικών συμπεριφορών στο πλαίσιο του σχολείου (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

3 - 18 Μαΐου 2012
Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες:Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Προβλήματα θυματοποίησης και παραβατικότητας και στο διαπολιτισμικό σχολείο

Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 1 Μαΐου 2012
Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες:Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Καταστάσεις και προβλήματα της ετερότητας στο σύγχρονο σχολείο(Α΄ Θεματικός κύκλος)2 - 18 Μαΐου 2012

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

2 - 19 Μαΐου 2012
Διαχείριση της ετερότητας στη σχολική τάξη και οργάνωση διαπολιτισμικών παρεμβάσεων: Τρόποι διαχείρισης προβλημάτων ετερότητας και οργάνωση διαπολιτισμικών παρεμβάσεων (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012Διαχείριση της ετερότητας στη σχολική τάξη και οργάνωση διαπολιτισμικών παρεμβάσεων: Καταστάσεις και προβλήματα της ετερότητας στο σύγχρονο σχολείο (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Αντιμετώπιση προβλημάτων και διαχείριση της ετερότητας στην τάξη  (Β' θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα-Περιλήψεις
6 έως 20 Μαρτίου 2013
Προκλήσεις της ετερότητας και διαχείριση προβλημάτων στην τάξη: Τα προβλήματα στην τάξη και οι «προκλήσεις» της ετερότητας (Α' θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα-Περιλήψεις
22 Μαρτίου έως 5 Απριλίου 2013
Μέθοδοι διαχείρισης συμπεριφοράς στις ομάδες και διαπροσωπικές σχέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη, διαταραχές αγωγής και η αντιμετώπιση τους  (Β' θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα-Περιλήψεις
1 έως 15 Μαρτίου 2013
Μέθοδοι διαχείρισης συμπεριφοράς στις ομάδες και διαπροσωπικές σχέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Αρχές επικοινωνίας και διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολικό περιβάλλον  (Α' θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα-Περιλήψεις

3 Φεβρουαρίου έως 17 Φεβρουαρίου 2012

Η εκμάθηση και η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε συμβατικές τάξεις και σε υποστηρικτικές δομές: H διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας: βασικές αρχές, στρατηγικές και τεχνικές (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

13 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση

Η εκμάθηση και η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε συμβατικές τάξεις και σε υποστηρικτικές δομές: Εκμάθηση της ελληνικής: βασικά στοιχεία- Ανίχνευση επιπέδου γλωσσομάθειας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

24 Ιανουαρίου- 7 Φεβρουαρίου 2012

Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξημε έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα: Τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης που εμφανίζουν οι μαθητές στο σχολικό πλαίσιο (Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα



 

13 Δεκεμβρίου 2011-22 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Αντιμετώπιση προβλημάτων στη σχολική τάξημε έμφαση στην πολυ-πολιτισμικότητα:Στερεότυπα και προκαταλήψεις στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Είδη προβλημάτων και διαταρακτικών συμπεριφορών στο πλαίσιο του σχολείου (Α΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα

Περιλήψεις
 

24 Ιανουαρίου 2012 έως 7 Φεβρουαρίου 2012

Διδασκαλία σε ανομοιογενείς τάξεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Τεχνικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας: Παραδείγματα διδακτικών πρακτικών (Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα


 

19 Δεκεμβρίου 2011 έως 23 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Διδασκαλία σε ανομοιογενείς τάξεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Η συμβολή της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά (Α΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα

Περιλήψεις




ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

ΗμερομηνίαΤίτλος

Υλικό

13 Φεβρουαρίου έως 24 Φεβρουαρίου 2012

Μαθητές με κοινωνικό-συναισθηματικές, συμπεριφορικές και μαθησιακές δυσκολίες. Μια ψυχοκοινωνική ενταξιακή προσέγγιση

(Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα



23 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση

Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στο πλαίσιο

της τάξης του σχολείου

(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις



ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Ημερομηνία

Τίτλος

Υλικό

15 έως 25 Απριλίου 2013
Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Διαχείριση προβλημάτων στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Β΄θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη


20 Μαρτίου έως 8 Απριλίου 2013
Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μαθητών- εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο (Α' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη


13 έως 27 Μαρτίου 2013
Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Κοινωνιομετρία και Διαπολιτισμική Παιδαγωγική (Β΄θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη


20 Φεβρουαρίου έως 6 Μαρτίου 2013
Κοινωνικές Σχέσεις στην Πολυπολιτισμική Τάξη: Η δομή και η σημασία των σχέσεων συνομηλίκων στην πολυπολιτισμική τάξη (Α' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη


16 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2013
Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Κοινωνιομετρία και Διαπολιτισμική Παιδαγωγική (Β΄Θεματικός Κύκλος)


Πρόγραμμα

12 Δεκεμβρίου 2012 έως 15 Ιανουαρίου 2013

Πρόσκληση

Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: H δομή και η σημασία των σχέσεων συνομηλίκων στην πολυπολιτισμική τάξη (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

4 έως 23 Δεκεμβρίου 2012

Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Βασικές θεωρητικές αρχές για τη διδασκαλία μιας δεύτερης (Γ2) / ξένης γλώσσας (ΞΓ) (Α' θεματικός κύκλος) 

 

Πρόγραμμα

Περίληψη

8 έως 22 Ιανουαρίου 2013
 Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Διδακτικές προσεγγίσεις για την ελληνική ως Γ2/ΞΓ (Β΄θεματικός κύκλος)

 

Πρόγραμμα

Περίληψη

8 έως 22 Ιανουαρίου 2013

Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Διαχείριση προβλημάτων στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο

(Β΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

4 έως 18 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση

Η σχέση εφήβων μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο: Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μαθητών- εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο

(Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

11 έως 25 Ιανουαρίου 2013Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Πρακτικές εφαρμογές της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Β’ Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

4 έως 21 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση 

Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Ζητήματα της νέας ελληνικής και της διδακτικής της ως δεύτερης γλώσσας (Α’ Θεματικός Κύκλος)


Πρόγραμμα


Περίληψη

18 Ιανουαρίου έως 1 Φεβρουαρίου 2013

Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς: Διαχείριση και εξάσκηση στην αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη και στο σχολείο (Β΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

3 Δεκεμβρίου 2012 έως 16 Ιανουαρίου 2013 

Πρόσκληση

Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς: Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

7 έως 21 Ιανουαρίου 2013Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο και ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας: Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και διαδικασίες αντιμετώπισης  (Β΄Θεματικός Κύκλος)
Πρόγραμμα

3 έως 22 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση

Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο και ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας: Ψυχολογικοί παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

8 έως 22 Ιανουαρίου 2013Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Διδακτικές προσεγγίσεις για την ελληνική ως Γ2/ΞΓ (Β΄Θεματικός Κύκλος)
Πρόγραμμα


4 έως 23 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση

Μεθοδολογία διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Βασικές θεωρητικές αρχές για τη διδασκαλία μιας δεύτερης (Γ2) / ξένης γλώσσας (ΞΓ) (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

13.6.2012-27.6.2012
Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Πρακτικές εφαρμογές της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

Πρόγραμμα

Περίληψη

25.5.2012-10.6.2012
Η νέα ελληνική και η διδασκαλία της ως δεύτερης γλώσσας: Ζητήματα της νέας ελληνικής και της διδακτικής της ως δεύτερης γλώσσας

Πρόγραμμα

Περίληψη


12.6.2012-25.6.2012
Κοινωνικές Σχέσεις των Παιδιών σε Πολυπολιτισμική Τάξη: Προβληματισμοί και Προτάσεις: Το ζήτημα του ‘διαφορετικού’ στο σχολείο

Πρόγραμμα

Περίληψη


24.5.2012-10.6.2012
Κοινωνικές Σχέσεις των Παιδιών σε Πολυπολιτισμική Τάξη: Προβληματισμοί και Προτάσεις: Συζητώντας για τις σχέσεις των παιδιών

Πρόγραμμα

Περίληψη


3 – 18 Μαΐου 2012
Εθνοτική ετερογένεια και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Εκπαιδευτικές πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012

Πρόσκληση

Εθνοτική ετερογένεια και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Ζητήματα ετερογένειας, ταυτότητας και γλώσσας

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

7 – 25 Μαΐου 2012
Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς. Ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης
Πρόγραμμα
5 Απριλίου – 5 Μαΐου 2012
Επικοινωνία & Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς. Αναγνώριση και κατανόηση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

3 – 18 Μαΐου 2012
Διαχείριση προβλημάτων στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο
Πρόγραμμα
30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012
Η σχέση μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μαθητών-εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

3 – 18 Μαΐου 2012
Η σχέση μαθητών και εκπαιδευτικών στο πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και διαδικασίες αντιμετώπισης (Β΄ Θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα
3 – 18 Μαΐου 2012
Ψυχολογικοί παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος:Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και διαδικασίες αντιμετώπισης

Πρόγραμμα 

Περίληψη

30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012
Ψυχολογικοί παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος : Συναισθηματικές πλευρές της μάθησης: βοηθητικές και μη βοηθητικές αλληλεπιδράσεις (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

16 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2012

Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά: Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Προγράμματα Σπουδών βάσει των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα



12 Δεκεμβρίου 2011 έως 14 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά: Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές: Η Παιδαγωγική της ειρήνης στη διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

26 Ιανουαρίου έως 17 Φεβρουαρίου 2012

Στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

9 Δεκεμβρίου 2011 έως 24 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Το ψυχολογικό κλίμα της πολυπολιτισμικής τάξης (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

16 Ιανουαρίου έως 27 Ιανουαρίου 2012

Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Γ2) σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Ευνοϊκές συνθήκες μάθησης σε πολυπολιτισμικές τάξεις (συνεργατικές δομές, στρατηγικές μάθησης, πρακτικές διδασκαλίας γραφής και ανάγνωσης, εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης σε μικτές τάξεις) (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

9 Δεκεμβρίου 2011 έως 14 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Γ2) σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Η διαδικασία της κατάκτησης μιας δεύτερης γλώσσας σε τάξεις υποδοχής και σε μεικτές τάξεις (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

21 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2011

Προγράμματα Σπουδών βάσει των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

31 Οκτωβρίου έως 19 Νοεμβρίου 2011

Πρόσκληση

Η Παιδαγωγική της ειρήνης στη διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

18 Μαΐου - 24 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Παιδαγωγικοί πόροι και παιδαγωγικές πρακτικές

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


6 Μαΐου – 9 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Κοινωνικές σχέσεις των παιδιών σε πολυπολιτισμική τάξη: προβληματισμοί και προτάσεις

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


6 Μαΐου – 10 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Διαχείριση ευπάθειας κινήτρων, ακαδημαϊκών προβλημάτων συμπεριφοράς και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


8 Απριλίου – 20 Μαΐου 2011

Πρόσκληση

Διδασκαλία και μάθηση σε πολυπολιτισμικές τάξεις. Η δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος για την κατάκτηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


1 Απριλίου – 19 Μαΐου 2011

Πρόσκληση

Θεωρητικές αρχές και διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

Πρόγραμμα

Περιλήψεις



ΑΤΤΙΚΗ

Ημερομηνία

Τίτλος 

Υλικό

16 έως 30 Μαΐου 2013

Ο συμμετοχικός ιστός στην εκπαίδευση (Β΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


11 έως 25 Απριλίου 2013

Ο συμμετοχικός ιστός στην εκπαίδευση (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


29 Μαΐου έως 12 Ιουνίου 2013

Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Κοινωνιομετρία και Διαπολιτισμική Παιδαγωγική (Β΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


24 Απριλίου έως 22 Μαΐου 2013

Κοινωνικές σχέσεις στην πολυπολιτισμική τάξη: Η δομή και η σημασία των σχέσεων συνομηλίκων στην πολυπολιτισμική τάξη (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


26 Μαρτίου έως 11 Απριλίου 2013

Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: Κατανόηση, αξιολόγηση της γλωσσομάθειας και διδασκαλία. Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας  (Β' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


7 έως 19 Μαρτίου 2013

Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: Κατανόηση, αξιολόγηση της γλωσσομάθειας και διδασκαλία. Κατάκτηση και αξιολόγηση της γλωσσομάθειας  (Α' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


27 Μαρτίου έως 11 Απριλίου 2013

Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Προβλήματα θυματοποίησης και παραβατικότητας και στο διαπολιτισμικό σχολείο (Β΄θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


7 έως 21 Μαρτίου 2013

Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Τα δικαιώματα των παιδιών και οι παραβιάσεις τους (Α' θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


7 έως 28 Ιανουαρίου 2013

Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Παιδαγωγικές και διδακτικές παρεμβάσεις (Β΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

5 Δεκεμβρίου έως 22 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση

Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Αναγνώριση και αντιμετώπιση ρατσιστικών συμπεριφορών (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα 

Περίληψη

9 έως 23 Ιανουαρίου 2013


Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Πρακτικές στη Διαπολιτισμική Τάξη  (Β΄Θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα

5 Δεκεμβρίου έως 19 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση


Διαχείριση προβλημάτων σε τάξειςμε πολυπολιτισμική σύνθεση: Φανερά προβλήματα και κρυμμένες λύσεις στο σχολείο (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

11.6.2012-25.6.2012
Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Η χρήση του διαδικτύου και των ΤΠΕ ως  εργαλείων ανάπτυξης διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


21.5.2012-10.6.2012
Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο: Αναγνώριση και αντιμετώπιση ρατσιστικών συμπεριφορών σε πολυπολιτισμικές τάξεις

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


30 Απριλίου – 18 Μαΐου 2012
Εκμάθηση  και διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας:Διδακτικές Προσεγγίσεις (Β΄ Θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα

30 Μαρτίου – 28 Απριλίου 2012

Πρόσκληση

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Θεωρητικές Αρχές και Διδακτικές Προσεγγίσεις(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

2 – 18 Μαΐου 2012
Διαχείριση προβλημάτων σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Φανερά προβλήματα και κρυμμένες λύσεις στο σχολείο(Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

30 Μαρτίου – 30 Απριλίου 2012

Πρόσκληση

Διδασκαλία σε ανομοιογενείς τάξεις: Η αξιοποίηση πρακτικών διαφοροποίησης στη διδασκαλία σε μια πολυπολιτισμική τάξη με χρήση εναλλακτικού υλικού (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

17 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2012

Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

(Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

17 Ιανουαρίου έως 13 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση

Κατάκτηση και αξιολόγηση της γλωσσομάθειας

(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

14 Φεβρουαρίου έως 28 Φεβρουαρίου 2012

Σχεδιασμός διαθεματικών προσεγγίσεων της γνώσης στο πολυπολιτισμικό σχολείο και ανάπτυξη δικτύων διαπολιτισμικής επικοινωνίας (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

17 Ιανουαρίου έως 13 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσκληση

Ανακαλύπτοντας τον «Άλλον»: Θεωρητικές παραδοχές και οργάνωση δραστηριοτήτων (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

27 Ιανουαρίου 2012 έως 10 Φεβρουαρίου 2012

Η χρήση του διαδικτύου και των ΤΠΕ ως  εργαλείων ανάπτυξης διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων (Β΄ Θεματικός κύκλος)

 Πρόγραμμα
 

16 Δεκεμβρίου 2011 έως 25 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού ρατσισμού στο πολυπολιτισμικό σχολείο (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις 

27 Ιανουαρίου 2012 έως 16 Φεβρουαρίου 2012

Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα:Κατανόηση, αξιολόγηση της γλωσσομάθειας και διδασκαλία: Οι δεξιότητες του προφορικού και του γραπτού λόγου (Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα



26 Ιανουαρίου έως 17 Φεβρουαρίου 2012
Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

9 Δεκεμβρίου 2011 έως 24 Ιανουαρίου 2012
Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση: Διαχείριση ψυχολογικού κλίματος και προβλημάτων ακαδημαϊκής φύσης και συμπεριφοράς σε τάξεις με πολυπολιτισμική σύνθεση

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


16 Δεκεμβρίου 2011 έως 25 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Χαρακτηριστικά της κατάκτησης της δεύτερης γλώσσας (Α΄ Θεματικός κύκλος)

 Πρόγραμμα

Περιλήψεις 

2 Δεκεμβρίου 2011 έως 16 Δεκεμβρίου 2011

Διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας: Μορφές, μέθοδοι και μέσα διδασκαλίας

(Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

11 Νοεμβρίου 2011 έως 1 Δεκεμβρίου 2011  Πρόσκληση

“Eμείς” και οι “Άλλοι”: Πολυπολιτισμικότητα, Διαπολιτισμικότητα, Ρατσισμός

(Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

16 Μαΐου - 24 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Διαπολιτισμική Παιδαγωγική: Ενισχύοντας τον εκπαιδευτικό και το «διαφορετικό» μαθητή

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


16 Μαΐου - 24 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Διδακτικές και παιδαγωγικές παρεμβάσεις για τη διαχείριση προβλημάτων σε πολυπολιτισμικές τάξεις

Πρόγραμμα

Περιλήψεις



ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Ημερομηνία

Τίτλος

Υλικό

20 Μαρτίου - 6 Απριλίου 2012
Διαχείριση κρίσεων στο πολυπολιτισμικό σχολείο     (Β΄ Θεματικός κύκλος)
Πρόγραμμα

28 Φεβρουαρίου 2012 – 19 Μαρτίου 2012

Πρόσκληση

Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία         (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

17 Μαΐου – 21 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας: Μεθοδολογικές προσεγγίσεις

Πρόγραμμα

Περιλήψεις


ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

ΗμερομηνίαΤίτλοςΥλικό
28 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2013Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη, διαταραχές αγωγής και η αντιμετώπιση τους (Β΄Θεματικός Κύκλος)
Πρόγραμμα

10 Δεκεμβρίου 2012 έως 21 Ιανουαρίου 2013

Πρόσκληση

Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μέθοδοι Μάθησης και Διαχείρισης Συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α΄Θεματικός Κύκλος)

Πρόγραμμα

Περίληψη

8 Φεβρουαρίου έως 22 Φεβρουαρίου 2012


Διαστάσεις της πολυμορφίας της σύγχρονης σχολικής τάξης: Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Καλές πρακτικές διαφοροποίησης της διδασκαλίας (Β΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα 

18 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2012

Πρόσκληση

Διαστάσεις της πολυμορφίας της σύγχρονης σχολικής τάξης: Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Χαρακτηριστικά και αρχές διαχείρισης της πολυμορφίας της σχολικής τάξης (Α΄ Θεματικός κύκλος)

Πρόγραμμα

Περιλήψεις

24 Ιανουαρίου 2012 έως 7 Φεβρουαρίου 2012

Τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης που εμφανίζουν οι μαθητές στο σχολικό πλαίσιο

(Β΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα


19 Δεκεμβρίου 2011 έως 23 Ιανουαρίου 2012

Πρόσκληση

Η συμβολή της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά

(Α΄ Θεματικός κύκλος)


Πρόγραμμα 

Περιλήψεις



 

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

14 έως 28 Ιουνίου 2012Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες
διαπολιτισμικές κοινωνίες: Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων: Προβλήματα θυματοποίησης και παραβατικότητας και στο διαπολιτισμικό σχολείο (Β΄Θεματικός Κύκλος)
Πρόγραμμα Περιλήψεις
25 Μαΐου έως 13 Ιουνίου 2012Τα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα στις σύγχρονες διαπολιτισμικές κοινωνίες Ζητήματα προστασίας των ανηλίκων:Τα δικαιώματα των παιδιών και οι παραβιάσεις τους (Α΄Θεματικός Κύκλος)Πρόγραμμα Περιλήψεις