Ίχνος Πλοήγησης

Επιμορφωτικά πρότζεκτ



Διευρυμένη ενδοσχολική επιμόρφωση


Εκπαιδευτική ΠεριφέρειαΈτος υλοποίησηςΣχολείο υλοποίησηςΘέμα πρότζεκτ

Κρήτη

2011-2012

9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου

Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα
2013-201415o Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου
Ενισχύοντας το σεβασμό και συμβιώνοντας ειρηνικά
Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού
Αναπτύσσουμε φιλικές σχέσεις στο σχολείο και ξεπερνάμε τη βία




Αττική 





2011-2012


151ο & 52ο Δημοτικά Σχολεία Αθηνών

Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα

4ο Γυμνάσιο Αθηνών

Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα

46ο Γυμνάσιο Αθηνών

Διδασκαλίας για ανομοιογενείς τάξεις

2012-2013

14ο Γυμνάσιο Αθηνών

Αποδοχή του διαφορετικού


1ο Γυμνάσιο Αυλώνα

Διερευνώντας εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης μέσω έρευνας δράσης

21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Όρια και κανόνες ως εργαλεία

2013-2014

15ο Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας

H βελτίωση των διαμαθητικών σχέσεων και η αντιμετώπιση καταστάσεων σύγκρουσης στο σχολείο
15ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά

Χαρούμενοι δάσκαλοι – χαρούμενα παιδιά: Από την επιμόρφωση στη πράξη

87o Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αθηνών
Η οριστική διαμόρφωση των πινάκων  διαβαθμισμένων κριτηρίων(rubrics) για τη διάγνωση αναγκών των μαθητών  στην ελληνική γλώσσα και η οργάνωση της παρέμβασης στο αναλυτικό  πρόγραμμα ως προς συγκεκριμένο στόχο
Δημοτικό Σχολείο Αιαντείου Σαλαμίνας
Μαθαίνω να σέβομαι, μαθαίνω να με σέβονται
8o Γυμνάσιο Αχαρνών
Διδακτικές παρεμβάσεις με σκοπό την αλλαγή του σχολικού κλίματος
14o Γυμνάσιο Αθηνών

Γενικό Λύκειο Ν. Χαλκηδόνας
Ενίσχυση της υπευθυνότητας των μελών της σχολικής μονάδας
3o ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου Σχολής
Διερευνώντας την «φωνή» των μαθητών & Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης: Ο φάκελος
του μαθητή

Κεντρική Μακεδονία


2011-2012

1ο Νηπιαγωγείο Αγ. Αθανασίου Θεσσαλονίκης

Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα

2012-2013


1ο ΓΕΛ Σκύδρας

Οικοδομώντας μια κοινότητα μάθησης στο Λύκειο Σκύδρας αναφορικά με ζητήματα παιδαγωγικής του σχολείου
2013-20143ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Δημιουργία και εφαρμογή κανονισμού για την πρόληψη προβλημάτων συμπεριφοράς στην αυλή του σχολείου
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κορινού ΠιερίαςΗ ιστορία του Κορινού μέσα από τα μάτια των παιδιών: ένα ετήσιο πρότζεκτ τοπικής ιστορίας
Δημοτικό Σχολείο ΛακκώματοςΕνισχύοντας το κλίμα αποδοχής και τις σχέσεις μεταξύ των παιδιών στο δημοτικό σχολείο
3ο Δημοτικό Σχολείο Ν. ΜουδανιώνΑντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών και βελτίωση των σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον
4o Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Ξεκινώντας από τον μαθητή...
Γυμνάσιο ΟρμύλιαςΔιαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών: δουλεύοντας με στόχο την καλή προσαρμογή στο σχολείο και στην τοπική κοινωνία
5ο Γενικό Λύκειο Βέροιας
Μαζί με τους μαθητές: προϋποθέσεις και καλές πρακτικές για την επίτευξη συνεργασίας
Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου
Προώθηση της ένταξης και της αριστείας μέσα από μη τυπικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης
Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Ενδυνάμωση του πολιτιστικού και πολιτισμικού κεφαλαίου των μαθητών/τριών μέσα από τυπικές, ημιτυπικές και άτυπες σχολικές πρακτικές
Δ Υ Τ Ι Κ Η   Μ Α Κ Ε Δ Ο Ν Ι Α


Δυτική Μακεδονία


2011-2012

2ο Γυμνάσιο Φλώρινας

Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα

2013-2014

Γυμνάσιο Καπνοχωρίου

Η ενίσχυση των κινήτρων μάθησης του μαθητή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού: από τη θεωρία στην πράξη
1ο Γυμνάσιο Φλώρινας
Βελτιώνω το κλίμα του σχολείου βελτιώνοντας στις σχέσεις σχολείου – οικογένειας