Ίχνος Πλοήγησης
Επιμορφωτικά πρότζεκτ
Διευρυμένη ενδοσχολική επιμόρφωση |
|||
Εκπαιδευτική Περιφέρεια | Έτος υλοποίησης | Σχολείο υλοποίησης | Θέμα πρότζεκτ |
Κρήτη |
2011-2012 |
9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου | Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα |
2013-2014 | 15o Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου | Ενισχύοντας το σεβασμό και συμβιώνοντας ειρηνικά | |
Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού | Αναπτύσσουμε φιλικές σχέσεις στο σχολείο και ξεπερνάμε τη βία | ||
Αττική | 2011-2012
|
151ο & 52ο Δημοτικά Σχολεία Αθηνών | Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα |
4ο Γυμνάσιο Αθηνών | Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα |
||
46ο Γυμνάσιο Αθηνών | Διδασκαλίας για ανομοιογενείς τάξεις |
||
2012-2013 |
14ο Γυμνάσιο Αθηνών | Αποδοχή του διαφορετικού |
|
1ο Γυμνάσιο Αυλώνα | Διερευνώντας εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης μέσω έρευνας δράσης |
||
21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών | Όρια και κανόνες ως εργαλεία |
||
2013-2014 |
15ο Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας | H βελτίωση των διαμαθητικών σχέσεων και η αντιμετώπιση καταστάσεων σύγκρουσης στο σχολείο |
|
15ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά | Χαρούμενοι δάσκαλοι – χαρούμενα παιδιά: Από την επιμόρφωση στη πράξη | ||
87o Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αθηνών | Η οριστική διαμόρφωση των πινάκων διαβαθμισμένων κριτηρίων(rubrics) για τη διάγνωση αναγκών των μαθητών στην ελληνική γλώσσα και η οργάνωση της παρέμβασης στο αναλυτικό πρόγραμμα ως προς συγκεκριμένο στόχο | ||
Δημοτικό Σχολείο Αιαντείου Σαλαμίνας | Μαθαίνω να σέβομαι, μαθαίνω να με σέβονται | ||
8o Γυμνάσιο Αχαρνών | Διδακτικές παρεμβάσεις με σκοπό την αλλαγή του σχολικού κλίματος | ||
14o Γυμνάσιο Αθηνών | |||
Γενικό Λύκειο Ν. Χαλκηδόνας | Ενίσχυση της υπευθυνότητας των μελών της σχολικής μονάδας | ||
3o ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου Σχολής | Διερευνώντας την «φωνή» των μαθητών & Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης: Ο φάκελος του μαθητή | ||
Κεντρική Μακεδονία |
2011-2012 |
1ο Νηπιαγωγείο Αγ. Αθανασίου Θεσσαλονίκης | Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα |
2012-2013 |
1ο ΓΕΛ Σκύδρας | Οικοδομώντας μια κοινότητα μάθησης στο Λύκειο Σκύδρας αναφορικά με ζητήματα παιδαγωγικής του σχολείου |
|
2013-2014 | 3ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου | Δημιουργία και εφαρμογή κανονισμού για την πρόληψη προβλημάτων συμπεριφοράς στην αυλή του σχολείου | |
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κορινού Πιερίας | Η ιστορία του Κορινού μέσα από τα μάτια των παιδιών: ένα ετήσιο πρότζεκτ τοπικής ιστορίας | ||
Δημοτικό Σχολείο Λακκώματος | Ενισχύοντας το κλίμα αποδοχής και τις σχέσεις μεταξύ των παιδιών στο δημοτικό σχολείο | ||
3ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Μουδανιών | Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών και βελτίωση των σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον | ||
4o Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης | Ξεκινώντας από τον μαθητή... | ||
Γυμνάσιο Ορμύλιας | Διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών: δουλεύοντας με στόχο την καλή προσαρμογή στο σχολείο και στην τοπική κοινωνία | ||
5ο Γενικό Λύκειο Βέροιας | Μαζί με τους μαθητές: προϋποθέσεις και καλές πρακτικές για την επίτευξη συνεργασίας | ||
Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου | Προώθηση της ένταξης και της αριστείας μέσα από μη τυπικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης | ||
Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας | Ενδυνάμωση του πολιτιστικού και πολιτισμικού κεφαλαίου των μαθητών/τριών μέσα από τυπικές, ημιτυπικές και άτυπες σχολικές πρακτικές | ||
Δ Υ Τ Ι Κ Η Μ Α Κ Ε Δ Ο Ν Ι Α | |||
Δυτική Μακεδονία |
2011-2012 |
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας | Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα |
2013-2014 |
Γυμνάσιο Καπνοχωρίου | Η ενίσχυση των κινήτρων μάθησης του μαθητή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού: από τη θεωρία στην πράξη | |
1ο Γυμνάσιο Φλώρινας | Βελτιώνω το κλίμα του σχολείου βελτιώνοντας στις σχέσεις σχολείου – οικογένειας |