Διδακτικές εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην πρώτη σχολική ηλικία
Βιβλιογραφία
Azmitia, M. (1999). Αλληλεπίδραση συνομηλίκων: εξελικτικά, θεωρητικά και μεθοδολογικά θέματα, μτφρ. Α. Παπαγεωργάτου. Πάτρα: ΕΑΠ.
Βαλιάντη, Σ. & Κουτσελίνη, Μ. (2008). Εφαρμογή της διαφοροποίησης της διδασκαλίας στις τάξεις μικτής ικανότητας: προϋποθέσεις και θέματα προς συζήτηση. Διαθέσιμο:http//diaforopiisi.net/arthra/Diaforopiisi_proupotheseis_themata_pros_syzitisi_paid_etai_2008pdf
Βαστάκη, Σ. (2010). Η διαφοροποίηση στη διδασκαλία. Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου, 12, 121-135.
Bearne, E. (1996). Differentiation and Diversity in the PrimarySchool, London :Routledge.
Bender, W. (2004). Learning disabilities. Characteristics, identification and teaching strategies (5th ed.). Boston, MA: Pearson Education Inc.
Caldwell, B. & Spinks, J. (1999). Leading the self-managing school. London: Falmer.
Carr, W. & Kemmis, S. (1997). Becoming critical. London: Falmer Press.
Craib, I. (1998). Σύγχρονη κοινωνική θεωρία, μτφρ. Μ. Τζιαντζή & Π. Λέκκα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Deshler, D., Ellis, E. & Lenz, B. (1996). Teaching adolescents with learning disabilities: strategies and methods. Denver, CO: Love Publishing.
Dolan, R. B., Murray, E. A., & Strangman, N. (2006). Mathematics instruction and assessment for middle school students in the margins: students with learning disabilities, students with mild mental retardation, and students who are English language learners. CAST.
Drapeau, P. (2004). Differentiated instruction. Making it work. New York, NY: Scholastic Teaching Resources.
Eggen, P. & Kauchak, D. (1992). Educational Psychology: classroom connections. New York, NJ: Glencoe/Mcgraw – Hill.
Fuchs, L. S & Fuchs, D. (2005). Enhacing mathematical problem solving with students with disabilities. The Journal of Special Education, 39, 45-57.
Harris, Μ. (2002). Developmental Psychology: a students' handbook. New York: Psychology Press.
Harris, K. R., Graham, S., & Mason, L. H. (2003). Self-regulated strategy development in the classroom: part of a balanced approach to writing instruction for students with disabilities. Focus on Exceptional Children, 35, 1-16.
Hopf, D. (1982). Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας: παραδοσιακοί και σύγχρονοι τρόποι οργάνωσης της διδασκαλίας, μτφρ. Β. Δεληγιάννη-Κουιμτζή. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Θεοφιλίδης, Χ. (2009). Ρωγμές στο παγόβουνο της παραδοσιακής διδασκαλίας. Αθήνα: Γρηγόρης.
Κανάκης, Ι. (1991). Η εσωτερική διαφοροποίηση και η εξατομίκευση της διδασκαλίας-μάθησης. Νεοελληνική Παιδεία, 23, 33-39.
Κοσσυβάκη, Φ. (2002). Κριτική Επικοινωνιακή Διδασκαλία. Αθήνα: Gutenberg.
Κουγιουμουτζάκης, I. (1997). Αναπτυξιακή ψυχολογία: παρελθόν, παρόν και μέλλον. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Lasley, T. & Matezynski, T. (1997). Strategies for teaching in a diverse society: instructional models. Belmont CA: Wadsworth Publishing Company.
Ματσαγγούρας, Η. (2005). Θεωρία της διδασκαλίας: Η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικοκριτικής ανάλυσης. Αθήνα: Gutenberg.
Ματσαγγούρας, Η. (2008). Εκπαιδεύοντας παιδιά υψηλών ικανοτήτων μάθησης: διαφοροποιημένη συνεκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
Πασιαρδής, Π. (2002). Το σχολικό κλίμα. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Popper, Κ. (2004). Όλοι οι άνθρωποι είναι φιλόσοφοι, μτφρ. Μ. Παπανικολάου. Αθήνα: Μελάνι.
Ράπτη, Μ. (2002). Τα λάθη των μαθητών και ο ρόλος τους στη διαδικασία της μάθησης. Αθήνα: Gutenberg.
Tomlinson, C. A. (1997). Differentiating instruction: facilitator's guide. Alexandria VA: ASCD
Tomlinson, C. (2005). How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms (2ed ed.). NJ: Pearson, Merril Prentice Hall.
Tomlinson, C. A. (2010). Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας, μτφρ. Χρ. Θεοφιλίδης & Δεσ. Μαρτίδου-Φορσιέ, Αθήνα: Γρηγόρης.
Φλουρής, Γ. (1991). Προγράμματα Αναλυτικά. Στην Παιδαγωγική και Ψυχολογική Εγκυκλοπαίδεια- Λεξικό, 7, 4051-4054. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Φορτούνη Τ., Κομματάς Ν., Αλεξανδράτος Γ. & Ράπτη Α.(2006). Οι Χάρτες Εννοιών στο Σχολείο. Αθήνα: Aτραπός.
Φύκαρης, Ι. (2010). Σύγχρονες διαστάσεις του διδακτικού έργου και ρόλου του εκπαιδευτικού: όρια και δυνατότητες. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
Χρυσαφίδης, Κ. (2005). Βιωματική-επικοινωνιακή διδασκαλία. Η εισαγωγή της μεθόδου project στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
Ψύλλος, Δ., Κουμαράς, Π. & Καριώτογλου, Π. (1993). Εποικοδόμηση της γνώσης στην τάξη με συνεργασία δασκάλου-μαθητή. Σύγχρονη Εκπαίδευση, 7, 34-41.