Η συμβολή του εκπαιδευτικού δράματος στη διαδικασία της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, της λειτουργικής επικοινωνίας και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών
Περιεχόμενα
Περίληψη
Μέσα από τις δραστηριότητες που βασίζονται στις τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος, οι συμμετέχοντες βλέπουν την ταυτότητά τους (ποιοι θεωρούν ότι είναι), σαν μια ιστορία που κάνανε μόνοι τους. Αυτή η ιστορία αλλάζει και αλλάζει και συνεχώς μετασχηματίζεται όσο επηρεάζεται από τις ιστορίες των άλλων και τις εμπειρίες τους. Παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι συμμετέχοντες για την επίτευξη των στόχων της άσκησης, ανακαλύπτουμε την πολυπλοκότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις μας. Το γεγονός ότι όλοι γνωρίζουν ότι η θεατρική πράξη δεν είναι η πραγματικότητα, επιτρέπει σε όλους τους συμμετέχοντες να μπουν σε δράση ελεύθερα, χωρίς να νιώθουν πως απειλούνται. Με την ενεργό συμμετοχή μας σε ένα εργαστήριο σχεδιασμένο με τη μέθοδο του εκπαιδευτικού δράματος, είμαστε βαθιά μέσα στη δράση, τόσο όσο να μας ενδιαφέρει το τι συμβαίνει, αλλά και αρκετά έξω από αυτήν, ώστε να μη φοβόμαστε. Ο ρόλος των συμμετεχόντων γίνεται ενεργός, συμμετοχικός και δημιουργικός με την αλληλεπίδραση σε μικρές ομάδες.
Λέξεις κλειδιά: επικοινωνία, ενεργητικότητα , αντίδραση, συνεργασία, αναστοχασμός
Abstract
Through activities based on techniques of educational drama , the participants see their identity (who they consider to be) like a story you made these yourself. This story is changing and changing and constantly growing, influenced by the stories of others and the experiences they have. Observing the way in which they communicate the participants to achieve the objectives of the exercise, we discover the complexity in our interpersonal relationships. Towards a goal there are specific ways in which we claim that objective and are a feature of each of us. The fact that everyone knows that the theatrical act is not the reality, allowing all participants to leave themselves in action freely, without feeling threatened. With our active participation in a workshop designed educational drama, we are quite in the action, so we care what happens , but quite out of it, so do not be afraid of it. The role of participants become active, participatory and creative through action and interaction in small groups.
Key words: communication, active, reflection, cooperation, debate