Η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Γλώσσας Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης: μια επιμορφωτική δράση στο Π. Ε. Κ. Πάτρας

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Βέμη, Β. (2003). Κατάρτιση εκπαιδευτικών: το πρώτο βήμα για τη διατήρηση της κληρονομιάς. Στο 7th International Symposium World Heritage Cities, Ρόδος, 24-26. Διαθέσιμο: https://docs.google.com/document/d/1sQzew4uSprfgBwp0CKZezpvtD0Y2BONny8KIS8abRNA/edit?pli=1. Ανακτήθηκε: 5/11/2013

Bourdieu, P. (1985). Το συντηρητικό σχολείο: οι ανισότητες στην εκπαίδευση και στην παιδεία. Στο Α. Φραγκουδάκη (Επιμ.), Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα και το σχολείο. Αθήνα: Παπαζήσης, 11-14.

Γεωργιάδου, Α. (2001). Ένα αποτελεσματικό μοντέλο ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Στο 1ο συνέδριο για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη: Εκπαιδευτικό λογισμικό και διαδίκτυο. Σύρος 11-13 Μαΐου. Διαθέσιμο: http://www.epyna.eu/modules.php?name=News&file=article&sid=61. Ανακτήθηκε: 11/11/2013

Γκότοβος, Α., Μαυρογιώργος, Γ. & Παπακωνσταντίνου, Π. (2000). Κριτική Παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη. Αθήνα: Gutenberg.

Hargreaves, A. & Fullan, M. (1995). Η εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Πατάκης.

Κασσωτάκης, Μ. (2002). Η επιμόρφωση του διδακτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το 1975 μέχρι σήμερα. Στο 2ο Διεθνές Συνέδριο: Η παιδεία στην αυγή του 21ου αιώνα. Ιστορικό-συγκριτικές προσεγγίσεις. Πάτρα, 4-6 Οκτωβρίου.

Κlein, S. (2008). Holistic reflection teacher education: issues and teacher and strategies. Reflective Practice, 9 (20), 111-121.

Κόκκος, Α. & Λιοναράκης, Α. (1998). Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σχέσεις διδασκόντων-διδασκομένων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Mezirow, J. (2007). Η μετασχηματίζουσα μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Ξωχέλλης, Π. (2002). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σήμερα: διεθνής αναγκαιότητα - ελληνικές εξελίξεις και εμπειρίες. Στο 2ο Διεθνές Συνέδριο: Η παιδεία στην αυγή του 21ου αιώνα. Ιστορικό-συγκριτικές προσεγγίσεις. Πάτρα, 4-6 Οκτωβρίου. Διαθέσιμο: http://www.elemedu.upatras.gr/eriande/synedria/synedrio2/praktika/ksoxelis.htm Ανακτήθηκε: 11/11/2013

Παπασταμάτης, Α. (2003). Οι ενήλικοι ως μαθητές. Επιστήμες Αγωγής, 2, 45-53.

Rogers, A. (1999). Η εκπαίδευση ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Ryba, R. (1992). Common trends in teacher education in European countries. Compare, 1, 25-39.

Zeichner, K. & Linston, D. (1987). Deaching student teachers to reflect. Harvard Educational Review, 57, 23-48.