• Ταυτότητα της πράξης
  • Επιμορφωτικό Υλικό
  • Εκπαιδευτικό υλικό
  • Διαπολιτισμικές δραστηριότητες

Δράσεις Πράξης

  • Τάξεις Υποδοχής
  • Ελληνομάθεια
  • Διαπολιτισμική Επικοινωνία
  • Επιμόρφωση
  • Μητρική Γλώσσα Μαθητών
  • Ψυχολογική Υποστήριξη
  • Σχολείο και Κοινότητα
  • Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Μαθητών
  • Αξιολόγηση

Forums

forums.png

Δημοσιότητα

publicity.png

Η Πράξη με Εικόνες

praksi.png

Ίχνος Πλοήγησης

Αρχική Σελίδα Επιμορφωτικό υλικό Θεωρητικά Κείμενα Διδακτική Μεθοδολογία

Διδακτική Μεθοδολογία

  • Εκτύπωση
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Αγωγή της Τέχνης

Αξιολόγηση δίγλωσσων μαθητών

Διαθεματικότητα

Διαλεκτική διαδικασία και εποικοδομητισμός

Διαπολιτισμική αγωγή κ δημιουργική σκέψη

Διαφοροποίηση

Διαφοροποίησης Αποτελεσματικότητα

Διαφοροποίησης εφαρμογή

Διδακτικές και μαθησιακές καταστάσεις

Διδακτικές Προσεγγίσεις_Μικτές τάξεις

Εισαγωγή στην έννοια της πολυτροπικότητας

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες με Ρομά

Έρευνα δράση

Η αξιολόγηση ως μέσο ενδυνάμωσης

Η μέθοδος project στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

Κονστρουκτιβιστικό παράδειγμα στη μαθησιακή διαδικασία

Μουσουλμανόπαιδες_Εικόνα

Πολυτροπικός και μονοτροπικός εικονικός λόγος

Τα πολυτροπικά κείμενα των ΤΠΕ και η ανάγνωσή τους

Το θεατρικό παιχνίδι ως εργαλείο

Είσοδος

  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;

Επικοινωνία

contact.jpg

Χρήσιμες Συνδέσεις

links.png

Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

proskliseis.png

Πίνακες Κατάταξης

pinakes2.png

Τελευταία νέα

  • Πρόγραμμα Ημερίδας: Εκπαίδευση αλλοδαπών: το όραμα που έγινε Πράξη
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ με θέμα "Η ελληνική γλώσσα σε πολύγλωσσα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα: διδακτικές και κοινωνιογλωσσολογικές προσεγγίσεις
  • ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ 2014
  • Θερμές ευχές για Καλό Πάσχα!

Copyright © diapolis 2010 / All rights reserved / Legal notice