«Τα έργα που ξεκίνησαν στην αυλή του σχολείου έπρεπε να
συνεχιστούν με απώτερο στόχο την έκθεσή τους στο Εθνικό
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Μια ομάδα από αρκετούς μαθητές
ξεκίνησε να συμμετέχει στην διαδικασία της ζωγραφικής των
έργων με ιδιαίτερο ενθουσιασμό. Παρ’ όλες τις συχνές αλλαγές
στη σύσταση της ομάδας λόγω μεταγωγών, δικαστηρίων,
αποφυλακίσεων, η ομάδα κατόρθωσε να παραμείνει ζωντανή, να
απολαύσει τη διαδικασία δημιουργίας και να χαρεί τα χρωματιστά
αποτελέσματα των προσπαθειών της».
ΑπότηγραπτήαναφοράτουΓυμνασίου-Λυκείου τουΕιδικούΚαταστήματος
Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α), το οποίο συνεργάστηκε με το
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
«Η συγκεκριμένη δράση υπήρξε πρωτόγνωρη τόσο ως προς τη
διαδικασία όσο και ως προς τα αποτελέσματά της, υπό την έννοια
ότι επρόκειτο για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, που διήρκεσε,
σχεδόν, τρεις μήνες. Η συστηματική επαφή των συμμετεχόντων
μελών για ένα τέτοιο διάστημα προσέφερε μια ουσιαστική αίσθηση
ομάδας, μια συνεχή συνύπαρξη και συνεργασία των μαθητών
σε πολυποίκιλες δραστηριότητες, επιτρέποντας τη δυνατότητα
εναλλαγής των ομάδων εργασίας και βοηθώντας στην ανάπτυξη
πολύπλευρων δεξιοτήτων, ικανότητας προσαρμογής, και σταδιακής
επίτευξης ομαδικού πνεύματος και εξοβελισμού των αντιθέσεων».
Από τη γραπτή αναφορά του 2
ου
Εσπερινού Γυμνασίου Αθηνών, που
συνεργάστηκε με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
63
Η ομάδα του 2
ου
Εσπερινού Γυμνασίου Αθηνών κατά τη διάρκεια
εθνογραφικής έρευνας στο πλαίσιο προγράμματος που
υλοποίησε με τη συνεργασία του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης
Τέχνης.