62
Ηδιδασκαλίασεομάδεςθεωρείται πολύσημαντική,καθώςσυμβάλλει στην
κοινωνικοποίηση των μαθητών. Μέσα στην ομάδα οι μαθητές αισθάνονται
ελεύθεροι να εκφραστούν και μαθαίνουν από τους συμμαθητές τους
ευκολότερα. Αυτού του είδους η εργασία, ωστόσο, είναι χρονοβόρα και
γι’ αυτό δε χρησιμοποιείται αρκετά στο σχολείο, ιδίως στις υψηλότερες
εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Στο μουσείο, όπου η μάθηση θα πρέπει να είναι πιο ελκυστική και
οι συναισθηματικοί στόχοι θεωρούνται εξίσου σημαντικοί με τους
γνωστικούς, η ομαδική εργασία χρησιμοποιείται πια αρκετά. Αυτού του
είδους η εργασία είναι ιδανική και στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, γιατί
δίνει την ευκαιρία σε αλλοδαπούς μαθητές να ενσωματωθούν με φυσικό
τρόπο και να συμμετέχουν στις δράσεις στο βαθμό που αυτοί επιθυμούν.
Ομαδική εργασία
Ομαδική εργασία κατά την επίσκεψη του 9
ου
ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης
στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης.
Ομαδική εργασία στο 55
ο
Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, που
συνεργάστηκε με το Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην
Αθήνα. Οι μικροί μαθητές ζητούν τον λόγο από τον συμμαθητή
τους.