Page 16-17 - Diapolis

Basic HTML Version

ΓΙΑΤΙ ΥΛΟΠΟΙHΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ
Το δίκτυο ή δίκτυα σχολείων, εκπαιδευ-
τικών και διευθυντών, ερευνητών και
πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και των
υπευθύνων χάραξης εκπαιδευτικής πο-
λιτικής δύνανται να αποτελέσουν δίκτυα
μάθησης για την ενθάρρυνση της συνε-
χιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και
εκπαίδευσης των μάχιμων εκπαιδευτικών
και διευθυντών, καθώς επίσης και για τη
σύνδεση θεωρίας και πράξης που διαμορ-
φώνουν πρακτικές συμμετοχικής-συνερ-
γατικής έρευνας.
Στη διάθεση όχι μόνο των εκπαιδευτικών
αλλά και όλων των χρηστών της ιστοσε-
λίδας βρίσκεται ο
οδηγός χρήσης εκ-
παιδευτικού υλικού
, που έχει παραχθεί
στο πλαίσιο των έργων ΕΠΕΑΕΚ I & II. Ο
οδηγός αποτελείται από 10 κεφάλαια, τα
οποία περιλαμβάνουν το ευρετήριο και
το αντίστροφο ευρετήριο εκπαιδευτικού
υλικού για όλες τις βαθμίδες, κείμενα για
δραστηριότητες για μεγαλύτερα σε ηλικία
παιδιά αλλά και για μαθητές προχωρημέ-
νης γλωσσομάθειας. Υπάρχουν, επίσης,
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης «δικτύων μά-
θησης» σχολικοί σύμβουλοι και διευθυ-
ντές επιμορφώθηκαν και ενημερώθηκαν
για τους ρόλους που μπορούν να αναλά-
βουν σε αυτά. Στη διάθεσή τους υπάρ-
χει το «forum της δικτύωσης», το οποίο
αποτελεί ένα χώρο διαρκούς διαλόγου,
ανταλλαγής απόψεων, και δίνει τη δυνα-
τότητα πρόσβασης σε επιστημονικά άρ-
θρα, e-books και video συναφή με θέματα
Δικτύωσης.
δραστηριότητες για την εμπέδωση γραμ-
ματικών και συντακτικών φαινομένων,
ενώ προτείνονται δραστηριότητες για
την καλλιέργεια του προφορικού και του
γραπτού λόγου, αλλά και για την ενίσχυ-
ση της διαπολιτισμικής διάστασης των
εν λόγω εγχειριδίων. Τέλος, επιχειρείται
η ενίσχυση του διαπολιτισμικού κλίματος
στην τάξη και στην τελευταία ενότητα πα-
ρατίθενται κείμενα και προτάσεις για την
εξοικείωση των μαθητών με τη μετανά-
στευση και τον ρατσισμό.
ΔΗΜΙΟΥΡΓIΑ
ΔΙΚΤYΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΗΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ