Page 12-13 - Diapolis

Basic HTML Version

ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ
Παράλληλα, εκπονήθηκε μελέτη που
περιλαμβάνει τη συγκριτική ανάλυση
των γραμματικών δομών μεταξύ ρωσι-
κής-ελληνικής από τη μία πλευρά και
αλβανικής-ελληνικής από την άλλη, τις
περιληπτικές συγκριτικές εκθέσεις για
τους εκπαιδευτικούς και το γλωσσάρι,
τον οδηγό για κατασκευή γλωσσοδιδακτι-
κού υλικού γραμματικής φύσης καθώς και
τον οδηγό για την τυπολογική σύγκριση
γλωσσών με την ελληνική.
Εκτός από την ενίσχυση της ελληνο-
μάθειας κατά τη σχολική χρονιά 2012
– 2013 συνεχίστηκε η διδασκαλία της
μητρικής γλώσσας των μαθητών σε
6
σχολικές μονάδες
. Δημιουργήθηκαν
11
τμήματα
με
158 μαθητές
για τη ρωσική
γλώσσα στη Θεσσαλονίκη και
3 τμήματα
με
32 μαθητές
για την αλβανική γλώσσα
στην Αθήνα.
Ας μην ξεχνάμε την
ηλεκτρονική πλατ-
φόρμα αυτόνομης μάθησης των μαθη-
τών
, που σε
5 διαδραστικές ενότητε
ς
για τη διδασκαλία κάθε γλώσσας (ρωσι-
κή και αλβανική) υπάρχουν κείμενα και
ασκήσεις τριών επιπέδων δυσκολίας με
εστίαση στη γλώσσα, στο νόημα και στη
χρήση της γλώσσας.
ΕΝIΣΧΥΣΗ
ΤΗΣ
ΜΗΤΡΙΚΗΣ
ΓΛΩΣΣΑΣ
ΓΙΑΤΙ ΥΛΟΠΟΙHΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ