Page 4-5 - Diapolis

Basic HTML Version

ΓΙΑΤΙ ΥΛΟΠΟΙHΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ
ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝIΣΧΥΣΗΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΜAΘΕΙΑΣ
Σε 338 σχολικές μονάδες, 225 από την
πρωτοβάθμια και 113 από τη δευτεροβάθ-
μια εκπαίδευση, υλοποιήθηκαν 127.323
ώρες μαθημάτων ενίσχυσης της ελληνομά-
θειας από 232 εκπαιδευτικούς της δράσης
2 σε 6.756 μαθητές σε όλη την επικράτεια.
Για τρίτη χρονιά πραγματοποιήθηκε συστη-
ματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με
στόχο την αποτελεσματικότερη διδασκαλία
τους στα τμήματα ενίσχυσης της ελληνο-
μάθειας. Από την έναρξη ως τη λήξη του
διδακτικού έτους οργανώθηκαν σεμινάρια
211 συνολικά ωρών, πολλά εκ των οποίων
παρείχαν τη δυνατότητα εξ αποστάσεως
Σε
50 σχολεία
πανελλαδικώς υποστηρί-
χθηκε η διδασκαλία στις Τάξεις Υποδοχής
με κατάλληλα εκπαιδευμένους επιστη-
μονικούς συνεργάτες οι οποίοι κατά το
σχολικό έτος 2012-2013 επισκέπτονταν
τις Τ.Υ. των σχολείων και είτε παρείχαν
παράλληλη στήριξη είτε εφάρμοζαν συν-
διδασκαλίες και δειγματικές διδασκαλίες
που αφορούσαν ποικίλα γλωσσικά φαινό-
μενα. Σε 20 σχολεία από αυτά πραγμα-
τοποιήθηκαν συνολικά
35 διδασκαλίες
γλώσσας με βάση το περιεχόμενο
, ενώ
συνολικά επωφελήθηκαν
942 μαθητές.
παρακολούθησης. Οι θεματικές αφορούσαν
γενικές αρχές διδασκαλίας της ελληνικής
ως δεύτερης γλώσσας, αλλά και σύγχρονες
παιδαγωγικές τεχνικές που προάγουν τη βι-
ωματική και αυτενεργό μάθηση.
Οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να
εφαρμόσουν ορισμένες από αυτές τις τε-
χνικές στα τμήματα ενίσχυσης, ενώ τους
δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουν κά-
ποια από αυτά στην Ημερίδα που πραγμα-
τοποιήθηκε στην Αθήνα στις 26 Απριλίου
2013 με τίτλο «Σχεδιάζουμε, αναπτύσσου-
με, υλοποιούμε …καλές πρακτικές».
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΤΩΝ
ΤΑΞΕΩΝ
ΥΠΟΔΟΧΗΣ