Page 19 - Diapolis

Basic HTML Version

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
17
¢
Κολλήστε σε χαρτί μία φωτογραφία ενός κτηρίου ή εκθέματος και διαμορφώστε ζωγραφίζοντας τον περιβάλλοντα χώρο.
¢
Σκεφτείτε και καταγράψτε τις πιο παράξενες χρήσεις που φαντάζεστε για τα αντικείμενα – εκθέματα.
¢
Δημιουργήστε κολάζ με φωτογραφίες των εκθεμάτων ή κολάζ λέξεων με κάποια αντικείμενα της συλλογής. Οι αλλοδαποί και
παλιννοστούντες μαθητές/τριες μεταφράζουν τις λέξεις στη γλώσσα τους και συμπληρώνουν το κολάζ.
¢
Σχηματίστε με τα σώματά σας (δύο ή περισσότεροι) ένα έκθεμα ή την εικόνα ενός ζωγραφικού πίνακα ή θεατρικοποιείστε πα-
ντομιμικά μια ιστορία την οποία ένα έκθεμα θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε.
Διδακτικές στρατηγικές για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων
¢
Σχέδιο Εργασίας
¢
Παιχνίδια προσομοίωσης
¢
Μελέτη πεδίου
¢
Επίλυση προβλήματος
¢
Εποικοδομητική προσέγγιση
¢
Ερευνητική εργασία-δράση (συλλογή στοιχείων, ιστοεξερευνήσεις)
¢
Μέθοδος έρευνας με υποβολή ερωτήσεων
¢
Μελέτη περίπτωσης
¢
Καταιγισμός ιδεών ή τεχνική της ιδεοθύελλας - Κατασκευή εννοιολογικού χάρτη/χάρτη ιδεών και Συγκεντρωτικού πίνακα.
¢
Αντιπαράθεση απόψεων - Γνωστική σύγκρουση
¢
Παιχνίδι ρόλων - Δραματοποίηση
¢
Παιχνίδι θησαυρού
¢
Δημιουργία-παραγωγή οπτικοακουστικών προϊόντων
¢
Δημιουργικές δραστηριότητες/παιχνίδια με τη χρήση ποικιλίας μορφών έκφρασης (εικαστικά, μουσική, κινητικά παιχνίδια, αυτοσχε-
διασμοί, δημιουργική γραφή).