Page 94 - Diapolis

Basic HTML Version

92
Είναι πολύ σημαντικό οι μαθητές κατά την επίσκεψή τους στο μουσείο
να αισθάνονται άνετα και σε φιλικό περιβάλλον. Τα μουσεία θεωρούνται
τόποι παγεροί και βαρετοί, κατά την έκφραση των μαθητών. Όσο
πιο καλοδεχούμενοι αισθανθούν οι μαθητές, τόσο καλύτερα θα
ανταποκριθούν στις δραστηριότητες στις οποίες θα κληθούν να
συμμετάσχουν. Αυτό εξαρτάται όχι μόνο από τη φιλική διάθεση των
μουσειοπαιδαγωγών αλλά και από συγκεκριμένο εξοπλισμό, π.χ. χώρος
για να αφήνουν τα παιδιά τις τσάντες και τα μπουφάν τους, μαξιλαράκια
για να κάθονται, βρύσες για να πλένονται κ.λπ.
Φιλικό περιβάλλον
Καλωσόρισμα των μαθητών και μαθητριών του Δημοτικού Σχολείου Νέας
Καλλικράτειας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Τα παιδιά αφήνουν τα πράγματά τους πριν αρχίσει το εκπαιδευτικό
πρόγραμμα ώστε να αισθάνονται άνετα. Από τη μουσειακή επίσκεψη του
5ου Νηπιαγωγείου Διαβατών, που συνεργάστηκε με το Κρατικό Μουσείο
Σύγχρονης Τέχνης.
Τα παιδιά φορούν αυτοκόλλητα όπου έχουν γράψει τα μικρά τους ονόματα,
ώστε οι μουσειοπαιδαγωγοί να απευθύνονται σε αυτά με τα ονόματά τους
μέσα σε φιλικό κλίμα. Από την επίσκεψη του 5ου Δημοτικού σχολείου
Σταυρούπολης στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού στη Θεσσαλονίκη.
Ο Κενταυρούλης - γαντόκουκλα (το λογότυπο των εκπαιδευτικών
προγραμμάτων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου) υποδέχθηκε τα
παιδιά του 18ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και ανέλαβε να τους συστήσει
τα μυθικά πλάσματα του μουσείου.