Page 72 - Diapolis

Basic HTML Version

70
Θεατρικό παιχνίδι
«Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και υποδύθηκαν τα μέλη των διαφόρων
κοινοτήτων της πόλης (μουσουλμάνοι, εβραίοι, χριστιανοί Έλληνες,
χριστιανοί Φράγκοι, χριστιανοί Βούλγαροι) φορώντας στοιχεία της
αντίστοιχης ενδυμασίας.
…Μέσααπόδράσειςαντιστοίχισηςκαι δραματοποίησης, βίωσαν την Ιστορία
στον μουσειακό πια χώρο και τη συνδύασαν με την εμπειρία της επαφής
τους με τα μνημεία. Μ’ αυτόν τον τρόπο αντιλήφθηκαν το μουσειακό λόγο,
με τον οποίο συνδιαλέχθηκαν και κατανόησαν τις μεταμορφώσεις μιας
κοινωνίας που πέρασε από την παράδοση στον εκσυγχρονισμό, από μια
πολυεθνική αυτοκρατορία σ’ ένα εθνικό κράτος και που ταλανίστηκε από
πολιτική αστάθεια, πολεμικές αναμετρήσεις και εισροή προσφύγων».
Από τη γραπτή αναφορά του 6
ου
Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Κορδελιού
Θεσσαλονίκης, το οποίο συνεργάστηκε με το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα.
Ο Θησέας σκοτώνει τον Μινώταυρο. Παιχνίδι ρόλων από μαθητές του 18ου
Δημοτικού σχολείου Αθηνών μέσα στις αίθουσες του Εθνικού Αρχαιολογικού
Μουσείου. Επισκέπτες του μουσείου παρακολουθούν με ενδιαφέρον.