Page 15 - Diapolis

Basic HTML Version

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
13
Οργάνωση και Διεξαγωγή Εκπαιδευτικών Επισκέψεων
Σταύρος Γρόσδος
Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε.
Αρχικά ερωτήματα για την ιεράρχηση των διδακτικών στόχων
¢
Ποιοι είναι οι χώροι πολιτισμικής αναφοράς που μπορώ να επισκεφτώ;
¢
Ποιες είναι οι παλαιότερες εμπειρίες των μαθητών/τριών;
¢
Γιατί πρέπει να γίνει η συγκεκριμένη επίσκεψη; Πώς συνδέεται με το Πρόγραμμα Σπουδών ή με άλλες ανάγκες της
τάξης;
¢
Ποιες είναι οι ανάγκες των μαθητών/τριών μου με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο; Ποια είναι τα δυνατά τους σημεία;
Πριν από την επίσκεψη
¢
Ποια δραστηριότητα θα προσα-
νατολίσει τους μαθητές/τριες στο
θέμα (προβληματισμός - ερώτημα)
και θα προσφέρει κίνητρα εμπλο-
κής;
¢
Ποια δραστηριότητα μάς εισάγει
στον χρόνο;
¢
Ποια δραστηριότητα μάς εισάγει
στον χώρο;
¢
Ποια δραστηριότητα μάς εισάγει
στο θέμα;
Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ
¢
Τι θα προσεγγίσουμε και γιατί;
¢
Ποια δραστηριότητα(ες) θα πραγ-
ματοποιηθεί κατά την επίσκεψη;
¢
Ποια διδακτική στρατηγική θα επι-
λεγεί;
¢
Ποιες διαπολιτισμικές δραστηριό-
τητες θα πραγματοποιηθούν πριν,
κατά και μετά την επίσκεψη;
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
¢
Με ποιες τεχνικές θα αξιολογηθεί η
δράση;
¢
Ποια καινούργια ερωτήματα προέ-
κυψαν;
¢
Ποια δραστηριότητα κρίνεται κα-
ταλληλότερη για να απαντηθούν;