ΓΙΑΤΙ ΥΛΟΠΟΙHΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ
Το περασμένο καλοκαίρι λειτούργησαν
110
θερινά τμήματα ενίσχυσης της συνολικής παρουσίας
των δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο, με σκοπό τη μείωση της σχολικής διαρροής, 87 σε
δημοτικά και 23 σε γυμνάσια. Εκπαιδευτικοί, ειδικοί στο σχολικό και επαγγελματικό προσανατολι-
σμό και θεατρολόγοι δούλεψαν με συνολικά
1.218
μαθητές και μαθήτριες μέσω διαθεματικών και
διαπολιτισμικών προσεγγίσεων, εξασφαλίζοντας ένα πιο ευχάριστο, διαδραστικό, παιγνιώδες και
‘καλοκαιρινό’ μάθημα που είχε τα πάντα: φάκελο με γραφική ύλη, κολατσιό, εκδρομές, επισκέψεις
σε μουσεία, σύνθεση κειμένων, τραγούδια και αφίσες.
ΜEΣΑ ΣΤΟ
ΚΑΛΟΚΑIΡΙ
110 ΘΕΡΙΝA
ΤΜHΜΑΤΑ
ΕΝIΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΜAΘΕΙΑΣ