Page 22-23 - Diapolis

Basic HTML Version

ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε
175
περίπου
σχολικές μονάδες
σε
όλη την επικράτεια λειτουργούν και τη
φετινή χρονιά τα τμήματα ενίσχυσης της
ελληνομάθειας. Από την Κεφαλλονιά μέ-
χρι τη Μυτιλήνη και από τις Σάπες μέχρι
την Ιεράπετρα οι αλλόγλωσσοι μαθητές
έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τις
γνώσεις τους στην ελληνική γλώσσα με τη
βοήθεια του εξειδικευμένου εκπαιδευτι-
κού προσωπικού. Ο έλεγχος της προόδου
τους, όπως και την προηγούμενη σχολική
χρονιά, έχει αρχίσει να γίνεται με το τεστ
ενδιάμεσης αξιολόγησης, ενώ το Μάιο θα
υπάρξει η δεύτερη αποτύπωση προόδου
με την εφαρμογή του αντίστοιχου εργα-
λείου τελικού ελέγχου. Στην καταληκτική
Ημερίδα οι συμμετέχοντες θα έχουν τη
δυνατότητα να παρακολουθήσουν στοι-
χεία σχετικά με την πρόοδο των μαθητών
τα 4 χρόνια υλοποίησης της δράσης.
Σε επιλεγμένες σχολικές μονάδες συνε-
χίζονται και τη φετινή σχολική χρονιά οι
διαπολιτισμικές δραστηριότητες μέσω του
θεατρικού παιχνιδιού
και της
δραμα-
τοποίησης.
Με αφορμή την ολοκλήρωση
του σχολικού έτους οργανώνονται τελικές
εκδηλώσεις με τη συμμετοχή των μαθη-
τών της δράσης. Παράλληλα, ολοκληρώ-
νεται το ηλεκτρονικό λεξικό με τη γραπτή
και ηχογραφημένη μορφή των λημμάτων.
Η διαπολιτισμική αγωγή των μαθητών
μπορεί να επιτευχθεί και μέσω της ανά-
γνωσης λογοτεχνίας. Για το σκοπό αυτό
σύντομα
οι βιβλιοθήκες πολλών σχολι-
κών μονάδων θα εμπλουτιστούν με 100
τίτλους βιβλίων
ελεγμένων ως προς το
περιεχόμενό τους, που θα συνοδεύονται
από διάφορους εκπαιδευτικούς οδηγούς
(βιβλιοθηκών, υλοποίησης διαπολιτισμι-
κών δραστηριοτήτων θεατρικής παιδείας
και χρήσης εργαλείων αντιρατσιστικής εκ-
παίδευσης) σε ηλεκτρονική μορφή.
30 εκπαιδευτικά προγράμμα
τα υλοποι-
ούνται και αυτή τη σχολική χρονιά από
ισάριθμα σχολεία της ελληνικής επικρά-
τειας. Τα σχολεία συμμετέχουν για πρώ-
τη χρονιά στη δράση
«Εκπαιδευτικές
Επισκέψεις Μαθητών»
και εμφανίζουν
υψηλό ποσοστό αλλοδαπών και παλιννο-
στούντων μαθητών. Για την αποτελεσμα-
τικότητα της δράσης πραγματοποιήθηκαν
και φέτος 2 επιμορφωτικές ημερίδες στη
Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Αυτό όμως
δεν είναι αρκετό! Η διάθεση και ο ζήλος
που δείχνουν μουσειοπαιδαγωγοί, αρχαι-
ολόγοι, εκπαιδευτικοί και μαθητές αποτε-
λεί την κινητήρια δύναμη για την επιτυχή
έκβαση του εκπαιδευτικού προγράμματος
και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό.
...ΣΤΑ ΣΧΟΛΕIΑ
ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤEΧΟΥΝ