ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε
175
περίπου
σχολικές μονάδες
σε
όλη την επικράτεια λειτουργούν και τη
φετινή χρονιά τα τμήματα ενίσχυσης της
ελληνομάθειας. Από την Κεφαλλονιά μέ-
χρι τη Μυτιλήνη και από τις Σάπες μέχρι
την Ιεράπετρα οι αλλόγλωσσοι μαθητές
έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τις
γνώσεις τους στην ελληνική γλώσσα με τη
βοήθεια του εξειδικευμένου εκπαιδευτι-
κού προσωπικού. Ο έλεγχος της προόδου
τους, όπως και την προηγούμενη σχολική
χρονιά, έχει αρχίσει να γίνεται με το τεστ
ενδιάμεσης αξιολόγησης, ενώ το Μάιο θα
υπάρξει η δεύτερη αποτύπωση προόδου
με την εφαρμογή του αντίστοιχου εργα-
λείου τελικού ελέγχου. Στην καταληκτική
Ημερίδα οι συμμετέχοντες θα έχουν τη
δυνατότητα να παρακολουθήσουν στοι-
χεία σχετικά με την πρόοδο των μαθητών
τα 4 χρόνια υλοποίησης της δράσης.
Σε επιλεγμένες σχολικές μονάδες συνε-
χίζονται και τη φετινή σχολική χρονιά οι
διαπολιτισμικές δραστηριότητες μέσω του
θεατρικού παιχνιδιού
και της
δραμα-
τοποίησης.
Με αφορμή την ολοκλήρωση
του σχολικού έτους οργανώνονται τελικές
εκδηλώσεις με τη συμμετοχή των μαθη-
τών της δράσης. Παράλληλα, ολοκληρώ-
νεται το ηλεκτρονικό λεξικό με τη γραπτή
και ηχογραφημένη μορφή των λημμάτων.
Η διαπολιτισμική αγωγή των μαθητών
μπορεί να επιτευχθεί και μέσω της ανά-
γνωσης λογοτεχνίας. Για το σκοπό αυτό
σύντομα
οι βιβλιοθήκες πολλών σχολι-
κών μονάδων θα εμπλουτιστούν με 100
τίτλους βιβλίων
ελεγμένων ως προς το
περιεχόμενό τους, που θα συνοδεύονται
από διάφορους εκπαιδευτικούς οδηγούς
(βιβλιοθηκών, υλοποίησης διαπολιτισμι-
κών δραστηριοτήτων θεατρικής παιδείας
και χρήσης εργαλείων αντιρατσιστικής εκ-
παίδευσης) σε ηλεκτρονική μορφή.
30 εκπαιδευτικά προγράμμα
τα υλοποι-
ούνται και αυτή τη σχολική χρονιά από
ισάριθμα σχολεία της ελληνικής επικρά-
τειας. Τα σχολεία συμμετέχουν για πρώ-
τη χρονιά στη δράση
«Εκπαιδευτικές
Επισκέψεις Μαθητών»
και εμφανίζουν
υψηλό ποσοστό αλλοδαπών και παλιννο-
στούντων μαθητών. Για την αποτελεσμα-
τικότητα της δράσης πραγματοποιήθηκαν
και φέτος 2 επιμορφωτικές ημερίδες στη
Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Αυτό όμως
δεν είναι αρκετό! Η διάθεση και ο ζήλος
που δείχνουν μουσειοπαιδαγωγοί, αρχαι-
ολόγοι, εκπαιδευτικοί και μαθητές αποτε-
λεί την κινητήρια δύναμη για την επιτυχή
έκβαση του εκπαιδευτικού προγράμματος
και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό.
...ΣΤΑ ΣΧΟΛΕIΑ
ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤEΧΟΥΝ