Page 91 - Diapolis

Basic HTML Version

89
«Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, ακολούθησε συζήτηση και δώσαμε στα παιδιά εικόνες από αγγεία, τα
οποία βρίσκονται στο μουσείο και πάνω τους απεικονίζονται θεοί με τα σύμβολά τους. Έπειτα σε χαρτί του μέτρου τα
παιδιά κόλλησαν χάρτες της Ελλάδας, των Βαλκανίων, της Ρωσίας, της Ασίας και της βορείου Αφρικής σύμφωνα με
τη γεωγραφική τους θέση. Σε αυτόν τον «μυθολογικό χάρτη» ένωσαν τις εικόνες με τον τόπο ή τον μύθο που ταίριαζε.
Έπειτα, για να συμπληρώσουν τον χάρτη, τα παιδιά πρόσθεσαν λέξεις, ρήματα, ή οτιδήποτε άλλο σχετιζόταν με τη
μυθολογία, τόσο την ελληνική, όσο και των λοιπών χωρών. Αξιοσημείωτο είναι το ότι κάθε παιδί δεν περιορίστηκε στη
χώρα καταγωγής του, αλλά επεκτάθηκε σε όποιον θεό τού είχε κάνει μεγαλύτερη εντύπωση».
Από τη γραπτή αναφορά του 32
ου
Δημοτικού Σχολείου Αθηνών που συνεργάστηκε με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.