Page 145 - Diapolis

Basic HTML Version

Αξιολόγηση της Υποδράσης 9.5
143
«Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δώσατε μέσα από τη συγκεκριμένη δράση».
Από τη γραπτή αναφορά του 2ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου που συνεργάστηκε με το Παλαιοντολογικό
Μουσείο Ρεθύμνου - παράρτημα Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή.
«Το πρόγραμμα δεν ήταν, αρχικά, επιλογή μου. Το σχολείο είχε δηλώσει συμμετοχή και τυχαία επιλέχθηκα
να το πραγματοποιήσω. Γι’ αυτό το λόγο ευχαριστώ τον διευθυντή της σχολικής μονάδας που με
εμπιστεύτηκε και μπόρεσα να πάρω μέρος σε μια τόσο δημιουργική δράση. Ευχαριστώ, επίσης, τις
μουσειοπαιδαγωγούς για την άψογη συνεργασία μας και την υπέροχη εμπειρία που οργάνωσαν για εμάς
στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Ευχαριστώ, τέλος, το πρόγραμμα «Εκπαίδευση Αλλοδαπών
και Παλιννοστούντων Μαθητών», και ειδικά τη δράση 9.5 «Εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών», για την
οργάνωση και τη δωρεάν επίσκεψη που παρείχαν στους μαθητές».
Από τη γραπτή αναφορά του 1ου Δημοτικού σχολείου Μουδανιών που συνεργάστηκε με το Μακεδονικό
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
«Κλείνοντας αυτή τη σύντομη αναφορά, θα θέλαμε να συμπληρώσουμε ότι εμείς οι συμμετέχοντες
εκπαιδευτικοί απολαύσαμε ιδιαίτερα αυτό το πρόγραμμα και επιθυμούμε διακαώς να μας επιλέξετε
ξανά σε μελλοντικές σας δράσεις, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη σπουδαιότητα συμμετοχής ενός εσπερινού
σχολείου σε τέτοιου είδους προγράμματα».
Από τη γραπτή αναφορά του 2ου Εσπερινού Γυμνασίου Αθηνών που συνεργάστηκε με το Εθνικό Μουσείο
Σύγχρονης Τέχνης.