88
Διαπολιτισμική δράση
«Συναισθηματικός στόχος.
Για τα παιδιά που προέρχονται από το εξωτερικό: να ενισχύσουν την
αυτοεκτίμησή τους, τόσο βλέποντας εκθέματα από Ολυμπιακούς Αγώνες
που διοργάνωσε η χώρα τους όσο και αναλαμβάνοντας ρόλο συντονιστή
στον αγώνα λόγου που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού
προγράμματος.
Δράση.
Στη συνέχεια, χωρίσαμε τα παιδιά τα οποίαθα συμμετείχαν στο πρόγραμμα
σε έξι ομάδες και η κάθε μία ανέλαβε την εκπροσώπηση μιας πόλης.
Αρχηγός στην κάθε ομάδα ορίστηκε ένα από τα παιδιά από το εξωτερικό,
πράγμα που ξάφνιασε τόσο τα ίδια όσο και τους υπόλοιπους μαθητές. Οι
αρχηγοί είχαν την ευθύνη επιλογής των μελών της ομάδας τους.
Αξιολόγηση.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από το μουσείο, την ευφυή ξενάγηση και το
μουσειοπαιδαγωγικό πρόγραμμα, παρόλο που στην αρχή δεν είχαν και
πολύ μεγάλες προσδοκίες».
Από τη γραπτή αναφορά του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Ευόσμου στο
Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Η ομάδα της Ρώμης. Από την επίσκεψη του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου
Ευόσμου στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Μαθητικό έργο του Δημοτικού Σχολείου Νέας Φώκαιας Χαλκιδικής το
οποίο συνεργάστηκε με το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Το παιδί άπλωσε τη δική του μπουγάδα με λέξεις που ευνοούν τις
ανθρώπινες σχέσεις αφού εμπνεύστηκε από το έργο ‘Clean Up’, το
οποίο έφερε τις λέξεις ‘ξενοφοβία’ και ‘συντηρητισμός’, απλωμένες
σε μία μπουγάδα.