Page 56 - Diapolis

Basic HTML Version

54
Πολλές φορές το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει κατηγορηθεί ως
υπερβολικάσοβαρό, γιατί δεν παίρνει υπόψη του τις ανάγκες των μαθητών
για διασκέδαση και ψυχαγωγία.
Ένα στοιχείο που θα πρέπει να περιέχουν τα μουσειακά προγράμματα
είναι η χαρά και η ξεγνοιασιά των παιδιών, που θα τα βοηθήσει να
χαλαρώσουν και να ανταποκριθούν καλύτερα στις δραστηριότητες στις
οποίες καλούνται να συμμετάσχουν. Εξάλλου, η παιδαγωγική αξία του
χιούμορ είναι πλέον αναγνωρισμένη και αξιοποιείται στη διδακτική πράξη.
Το παιχνίδι, ωστόσο, θα πρέπει να συνδέεται με κάποιο τρόπο με το
εκπαιδευτικό πρόγραμμα έτσι, ώστε να ενεργοποιεί τους μαθητές προς
τη σωστή κατεύθυνση.
Ψυχαγωγία
Μαθητής του 9
ου
Διαπολιτισμικού Δημοτικού Ιωαννίνων, κατά
την επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Θεόδωρος
Παπαγιάννης» στο Ελληνικό Ιωαννίνων, συνεργάζεται με τον Χονγκ
Σονγκ, μαθητή από την Κίνα που πήγε στο σχολείο πριν δύο μήνες
και δεν ξέρει Ελληνικά.
Μαθητές και μαθήτριες του 30
ου
Δημοτικού Σχολείου Βόλου
κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο Μουσείο Πλινθο-
κεραμοποιίας Τσαλαπάτα.
Μαθητές του 55
ου
Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, κατά την επίσκεψή
τους στο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, παίρνουν μέρος στη
δράση «Πιάσε το όνειρό σου»… Τα μπαλόνια με τα επαγγέλματα των
ονείρων τους ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν τα παιδιά άνοιξαν τα
μάτια τους.