Page 51 - Diapolis

Basic HTML Version

49
Ένα από τα αιτήματα στο χώρο της εκπαίδευσης τις τελευταίες δεκαετίες
υπήρξε η ολιστική προσέγγιση της γνώσης. Οι μαθήτριες και οι μαθητές
εξετάζουν ποικίλες παραμέτρους κάποιου θέματος και τις συνδυάζουν
με τις δικές τους εμπειρίες, ώστε να τις αξιοποιήσουν με νέες μορφές
σκέψης ή δράσης. Ζητούμενο είναι, δηλαδή, να υπερκεραστεί ο
κατακερματισμός των διαφορετικών γνωστικών σχολικών αντικειμένων,
όπως αυτά διδάσκονται στο παραδοσιακό σχολείο ως αυτοτελή
επιστημονικά αντικείμενα.
Οι πολλαπλές δράσεις δίνουν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά
ακόμη και μαθητές, γηγενείς ή αλλοδαποί, που ενδεχομένως υστερούν
σε ακαδημαϊκές δεξιότητες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι μαθήτριες
και οι μαθητές του Γυμνασίου Οινοφύτων προσέγγισαν το Βιομηχανικό
Μουσείο Φωταερίου μέσα από την Τεχνολογία, τη Δημιουργική Γραφή,
την Οικονομία και το Θέατρο.
Διαθεματικότητα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ:
Μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου Οινοφύτων κατασκεύασαν
τη μακέτα του Βιομηχανικού Μουσείου Φωταερίου, αφού το επισκέφθηκαν.