142
Αξιολόγηση
Έργο μαθητή του Γυμνασίου-Λυκείου του Ειδικού Καταστήματος
Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α) το οποίο συνεργάστηκε με το
Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών.
«Εξαιρετική υπήρξε και η εμπειρία της επαφής με τους αρχαιολόγους, η
προθυμία και η διάθεση συνεργασίας σε όλα τα στάδια της επίσκεψης.
Συγκινητική ήταν η υπευθυνότητα και η ευαισθησία με την οποία
αντιμετώπισαν όχι μόνο το πρόγραμμα, αλλά και τους μαθητές μας».
Από τη γραπτή αναφορά του 8
ου
Γυμνασίου Αθηνών το οποίο
επισκέφθηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο και τον Αρχαιολογικό Χώρο του
Κεραμεικού.
«Ωστόσο, μας εντυπωσίασε η προθυμία και ο ενθουσιασμός των
μαθητών και των μαθητριών καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων και
η επιθυμία τους να συμμετέχουν σε παρόμοια προγράμματα και στο
μέλλον.
Θεωρούμε κέρδος ότι μέσα από το πρόγραμμα δόθηκε η ευκαιρία
σε παιδιά μιας προβληματικής και περιθωριοποιημένης περιοχής,
όπως είναι ο Δενδροπόταμος, να προσεγγίσουν τις έννοιες του
ρατσισμού, της προσφυγιάς και της ξενοφοβίας σε ένα ευρύτερο
κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο. Παράλληλα, τα παιδιά ήρθαν πιο κοντά,
ενισχύθηκε ιδιαίτερα η ομαδικότητα και η μεταξύ τους συνεργασία
και ενδυναμώθηκε η σχέση τους με τον κινηματογράφο».
Από τη γραπτή αναφορά του 3
ου
Γυμνασίου Μενεμένης που συνεργάστηκε
με το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Παρατίθενται ενδεικτικά κάποιες από τις απόψεις των μαθητών:
«Η άποψή μου είναι ότι πέρασα καταπληκτικά, υπήρξε
συνεργασία και με τους συμμαθητές αλλά και με τις κυρίες
του κινηματογράφου. Μια περιπέτεια που νομίζω ότι μας
αναζωογόνησε όλους».
«Ήταν μια φανταστική εμπειρία και μάθαμε να συνεργαζόμαστε
για ένα καλύτερο αποτέλεσμα».
«Εμένα δε με άρεσε καθόλου».
«Πέρασα καλά, γέλασα και κάναμε χαβαλέ».
«Ο κινηματογράφος είναι μια ωραία δραστηριότητα και μου
αρέσει πολύ. Δεν είχαμε και την καλύτερη συνεργασία με αυτό
που ασχοληθήκαμε και αυτό με στενοχώρησε. Αλλά γενικά έχω
καλές εντυπώσεις για τον κινηματογράφο».
«Ήταν βαρετά».
«Μου άρεσε πολύπου συμμετείχαμε τουςφίλους και συμμαθητές
μου. Ήταν μία ωραία εμπειρία για μένα».
Από την αξιολόγηση των μαθητών του 3
ου
Γυμνασίου Μενεμένης που
επισκέφθηκε το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.