Page 129 - Diapolis

Basic HTML Version

127
«Το στοίχημα ήταν να δημιουργήσουμε μια συμπαγή και συνεργατική
ομάδα με παιδιά διαφορετικών χωρών και πολιτισμικών καταβολών.
Κοινός παρονομαστής η πρόκληση ενδιαφέροντος για το καινούριο,
που προέκυψε και από τις μεθόδους των μουσειοπαιδαγωγών που
δεν ήταν στείρες και καθαρά δασκαλοκεντρικές. Η δημιουργία
αντικειμένων για το νερό και η κατασκευή των νερόμυλων βοήθησαν
κατά πολύ την ομαδοσυνεργατικότητα και τον εμπλουτισμό του
λεξιλογίου των παιδιών με φτωχό γλωσσικό υπόβαθρο».
Από τη γραπτή αναφορά του 51
ου
Δημοτικού Σχολείου Αθηνών (τάξη Ε2) που
συνεργάστηκε με το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο.
Εικαστικά - Μακέτα
Εικαστικά - Τοιχογραφία
«Ζωγραφιάσετοίχοτουσχολείουτηςμινωικήςτοιχογραφίας«Ταυροκαθάψια»
(8 ώρες, οι περισσότερες εκτός σχολικού προγράμματος)…
Η αίσθηση πως όλη αυτή η δραστηριότητα θα άφηνε κάτι ως δώρο και στο
σχολείο, δηλαδή την τοιχογραφία, έκανε τα παιδιά να ασχοληθούν ακόμα
πιο ένθερμα με αυτήν. Θα τολμούσα να πω πως τα παιδιά αυτά σίγουρα
κατέκτησαν τις γνώσεις που απαιτούσε από αυτούς το αναλυτικό πρόγραμμα
σχετικά με τον μινωικό πολιτισμό. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι έμαθαν
καλύτερα ο ένας τον άλλο, αλλά και τους εαυτούς τους».
Από τη γραπτή αναφορά του 16
ου
Διαπολιτισμικού Δημοτικού Χανίων το οποίο
συνεργάστηκε με το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.