Page 101 - Diapolis

Basic HTML Version

99
Μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιωαννίνων-Τμήμα Κομμωτικής λειτούργησαν
ως μοντέλα και οι συμμαθητές και συμμαθήτριές τους αντέγραψαν
αρχαίες κομμώσεις από εκθέματα του Αρχαιολογικού Μουσείου
Ιωαννίνων.
Σύμφωνα με το «διαλογικό» μοντέλο γνώσης οι μαθητές και οι μαθήτριες
όχι απλώς παραλαμβάνουν πληροφορίες για τα αντικείμενα, αλλά
δημιουργούντονόηματουαντικειμένουμέσωκαι τωνδικώντουςεμπειριών
και αντιλήψεων. Με το να εμπνέονται οι μαθητές από τα εκθέματα και να
δημιουργούν τα δικά τους αντικείμενα, εμπλουτίζουν το αρχικό νόημα του
εκθέματος και μέσω της διάδρασης το «οικειοποιούνται».
Διάδραση μαθητών και αντικειμένων