Μαθαίνω τα γράμματα
Το σχέδιο διδασκαλίας περιλαμβάνει δραστηριότητες για την εμπέδωση του φθόγγου/γράμματος Α.
Είδος Yλικού:
Σχέδιο Μαθήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
1 (Δ.Ω.)
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο, Προφορά
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο, Προφορά
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική, Ομαδική, Ανά Ζεύγη
Ατομική, Ομαδική, Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
...
...
Γενικοί στόχοι:
Συνειδητοποίηση της σύνδεσης προφορικής και γραπτής γλώσσας
Συνειδητοποίηση της σύνδεσης προφορικής και γραπτής γλώσσας
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Ικανότητες για Συμμετοχή και Δράση στην Κοινωνία:
Συνεργασία
Συνεργασία
Δομικοί Στόχοι :
Φωνολογική ενημερότητα /a/
Να κατανοήσουν την αντιστοιχία φωνήματος - γράμματος Α
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Εύρεση των λέξεων/γραμμάτων που αντιστοιχούν στο οπτικό ερέθισμα
Εύρεση των λέξεων/γραμμάτων που αντιστοιχούν στο οπτικό ερέθισμα
Λειτουργικοί Στόχοι:
...
...
Δημιουργήθηκε στις 30/11/2013 11:50 από τον Ελένη Μπαρμπουδάκη (1ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς)