Όλοι είμαστε διαφορετικοί
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των μαθητών αναφορικά με θέματα διακρίσεων και ρατσισμού. Παράλληλα μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για την περιγραφή ανάλογων εμπειριών από τη δική τους ζωή. Επίσης, στοχεύει στην εξάσκηση στη χρήση του Παρατατικού και της δυνητικής έγκλισης. Περιλαμβάνει δραστηριότητες παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου που εστιάζουν την προσοχή των μαθητών σε εικόνες.
ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου, Β' Γυμνασίου, Γ' Γυμνασίου
Ελληνική Γλώσσα, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Μελέτη Περιβάλλοντος
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Ατομική
Ενεστώτας , Αόριστος και Παρατατικός ενεργητικής φωνής συχνόχρηστων ρημάτων
Καθημερινή επικοινωνία, Σχολικό περιβάλλον/Εκπαίδευση, Ζώα
Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα διακρίσεων και ρατσισμού
Να κατανοήσουν αλληγορικά κείμενα
Να περιγράφουν τις συνήθειες των ζώων και να αναφέρουν και άλλες πληροφορίες για αυτά
Να επισημαίνουν τις διαφορές
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Να εξασκηθούν στη χρήση Παρατατικού ενεργητικής φωνής
Να εξασκηθούν στη χρήση της δυνητικής έγκλισης
Να εξασκηθούν στην υποτακτική σύνδεση με βουλητικά ρήματα
Λεξιλόγιο για την περιγραφή του τρόπου ζωής και των συνηθειών των ζώων
Να αναπτύξουν την «ενσυναίσθηση» μπαίνοντας στη θέση των άλλων
Να παρατηρούν προσεχτικά εικόνες και να τις περιγράφουν αντλώντας στοιχεία από αυτές